Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-in (eller out?)
Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 20-02-02 00:56

Hej

Min kæreste har ytret ønske om at kunne se fjernsyn på sin computer. Hun har
i forvejen et tnt2 m64 grafikkort (intet tv out). Skal jeg bare købe et
"tvkort" som de hedder på edbpriser - og hvis ja, skal jeg så være opmærksom
på noget eller skal jeg bare købe det billigste?

Kasper

Fra : Mogens

Dato : 20-02-02 07:39

On Wed, 20 Feb 2002 00:55:42 +0100, "Kasper Daniel Hansen"
<kdh@omk.dk> wrote:

> [...]
>"tvkort" som de hedder på edbpriser - og hvis ja, skal jeg så være opmærksom
>på noget eller skal jeg bare købe det billigste?

Når det kun er for at se TV, så er selv det billigste TV kort godt
nok. Jeg bruger selv et Terratec TVvalue som jeg gav ca 400
for, for et par år siden.

Mvh Mogens

Fra : Renegade

Dato : 20-02-02 14:04

Mogens <moveng@portalen.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c744400.2761951@news.stofanet.dk...

> Når det kun er for at se TV, så er selv det billigste TV kort godt
> nok. Jeg bruger selv et Terratec TVvalue som jeg gav ca 400
> for, for et par år siden.
>
> Mvh Mogens

Jeg har selv været den lykkelige indehaver af et Terratec TVvalue (Indtil
jeg brændte det af), og det er absolut rigeligt hvis der bare lige skal ses
TV på computeren.

nd