Kbh. tur // Trance. Hvor tager man hen?
Fra : Jens // DJ Jöinz

Dato : 20-02-02 00:34

Hej

Vi er 2-3 gutter (alle 23år) som godt kunne tænke os at fyre den lidt af til
noget trance musik, da vi er ved at være godt træt af det kommercielle musik
de spille på et hvert alm. diskotek. No offence, vi trænger bare til lidt
afveksling.

For at gøre det nemmere at præcisere generen så kan man se en del af vores
ynglings kunstnere her:
http://www.hard-trance.com/links.html

Vi kommer selv fra Slagelse, (www.crazyslagelse.dk) hvor der ellers sker en
del (bare man er stiv nok)....bare ikke inden for trance generen.

Vi tænkte på at tage en tur til Kbh. men er der andre steder en Tuben og
Rust? Lad være med at sige Diskotek IN for selvom de spiller et trance
nummer i ny og næ, så er 90% af det mainstream-radio hvilket vi jo ikke er
interesserede i.

Vi har hørt noget om at man kun drikker vand på Tuben, og det gider vi ikke.
Det skal selvfølgelig være et sted hvor de sælger massere af øl og Jack D.

Nogle ideér??

Hvis I ikke har nogle ideér til et godt Trance-sted, så tænkte vi i stedet
på at finde et sted hvor de spiller house, for house er jo også fedt- jamen
det er det!
En enkelt af os har været på Jazz House, hvilket vedkommende var meget
begejstret for, men findes der andre gode steder?

Håber på svar i denne uge, da vi indtager kbh. på lørdag med Storm. It's
Time To Burn....

Mvh. Jens

Ps. Jeg ville godt opleve Gorgeous om onsdagen, men det er sgu svært når man
har et arbejde der kræver at man er 110% på toppen hver dag. Så den mulighed
er også udelukket p.t.

--
3 Guys On A Trip - Copenhagen 2002 on tour...

Fra : Rhythm

Dato : 20-02-02 15:51

"Jens // DJ Jöinz" <jöinz@dead.org> skrev i en meddelelse
> [...]
musik
> de spille på et hvert alm. diskotek. No offence, vi trænger bare til lidt

Der findes disse danske party sites:

www.techno.dk/festlisten/
www.trancetunnel.dk/
www.djz.dk/

Men er lysten der til det helt store som sætter det der foregår her hjemme i
skyggen rejser man
udenlands og tager her til:
http://trance-energy.id-t.com . I øjeblikket er der kun billeder fra det
sidste event da der endu
ikke er blevet planlagt noget event endu , men hold øje med siten.

Mvh
Rhythm

Fra : John K

Dato : 20-02-02 17:29

> [...]
musik
> de spille på et hvert alm. diskotek. No offence, vi trænger bare til lidt

Ellers spar sammen og tag til det ultimative - det burde kunne styre de
værste lyster

www.mayday.de

Mvh

John K

Fra : Jens // DJ Jöinz

Dato : 20-02-02 17:32

> Ellers spar sammen og tag til det ultimative - det burde kunne styre de
> værste lyster
>
> www.mayday.de

Yes, det tror jeg bestemt også. Jeg var til Loveparade 2000 og det var
fandme i orden!

Mvh. Jens