Fryser i Unreal Tournament!!!
Fra : Night Hawk

Dato : 19-02-02 22:25

min com fryser i unreal tournament, og jeg har prøvet en masse forskellige
driver, men det lader ikke til at der er nogen der hjælper...
Nogen der kender til dette problem, og kan hjælpe

ps: min com er et geforce2 mx400 - p3 566@850 mhz - 396 ram pc133

Fra : Esben

Dato : 19-02-02 22:48

"Night Hawk" <lean@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> driver, men det lader ikke til at der er nogen der hjælper...
> Nogen der kender til dette problem, og kan hjælpe

Gør den osse det når du ikke overclocker?
Ps, sikker på at det ikke er en Celeron cpu?

--
Esben

Fra : Night Hawk

Dato : 20-02-02 00:47

det er en intel celeron p3 cpu. den bliver ikke varmere end 44grader. fik en
kammerat til at regne at den ikke kører mere end 103 mhz på bussen, så den
bliver ikke overbelastet

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-02-02 01:28

Night Hawk wrote:

> det er en intel celeron p3 cpu. den bliver ikke varmere end 44grader. fik en
> kammerat til at regne at den ikke kører mere end 103 mhz på bussen, så den
> bliver ikke overbelastet

Prøv alligevel at sætte den ned til normal hastighed.

Er der også problemer i andre 3D spil?

Mvh

Bruno aka. Cool.DK (Når nu vi taler UT)

Fra : Esben

Dato : 20-02-02 02:57

> [...]
en
> kammerat til at regne at den ikke kører mere end 103 mhz på bussen, så den

Der er ikke noget der hedder celeron p3, det er enten en celeron eller en
p3, men pyt nu med det. For at den skal køre 850MHz skal den bruge en FSB på
100Mhz, hvilket er 50% over det den er specificeret til. Selvom temperaturen
ikke er vanvittig høj, så kan den alligevel være overbelastet. PCI, RAM og
AGP bussen burde 100MHz FSB køre ved standard hastigheder (medmindre
agp-divideren er sat til 1/1), så disse komponenter burde ikke være
overbelastede. Prøv at se hvordan den kører ved 66MHz og/eller prøv andre
driverversioner til grafikkortet.

--
Esben

Fra : MicJen

Dato : 20-02-02 22:48

Hej!

Har selv haft samme CPU og samme overclocking og samme prob! UT er ret
følsom...
Det blev løst ved at jeg valgte, i BIOS, noget med AGP 2/3 i stedet for 1/1.
Her efter var der ingen problemer...
Det var forresten et Abit BH6 bundkort.

Mvh
Michael