Dungeon Siege vs. Diablo II/ LoD
Fra : Lars

Dato : 19-02-02 21:13

Hej Jeg har i nogen tid spillet Diablo II/ LoD som jeg syntes er et rigtigt godt spil.
Jeg har dog nu bemærket MicroSoft's "Dungeon Siege" www.microsoft.com/Games/dungeonsiege
som ser rigtig flot & spændende ud.

Er der nogle af jer der har nogle kommentarer efter st have prøvet begge?

mvh
Lars

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-02-02 22:36

On Tue, 19 Feb 2002 21:13:29 +0100, Lars <lc@get3net.dk> wrote:

> [...]
>som ser rigtig flot & spændende ud.
>
>Er der nogle af jer der har nogle kommentarer efter st have prøvet begge?

jeg troede faktisk ikke dungeon siege var udkommet endnu? tager jeg
mon helt fejl?

--

Gizmoduck

Member of The Amazon Basin
visit us at www.theamazonbasin.com

Fra : Herold

Dato : 21-02-02 00:58

> jeg troede faktisk ikke dungeon siege var udkommet endnu? tager jeg
> mon helt fejl?

Det er det ikke. Jeg får dog snart mulighed for at prøve det, og der kan jeg
komme med en sammenligning.

Fra : Gichael

Dato : 21-02-02 11:43

Det kommer den 1. Marts!!! Jeg har forud bestilt det!

Fra : Lars

Dato : 21-02-02 20:49

In article <a52j02$u7t$1@news.cybercity.dk>, gichael@hunters.dk says...
> Det kommer den 1. Marts!!! Jeg har forud bestilt det!

Hej yderst interessant, hvor har du kunne købe/ forudbestille det allerede nu?
Via Internet eller en alm. butik her i dk?
Kan man forvente at "Bog og ide" kæden har spillet så tidligt, idet De jo ellers har oceaner af
spil.

mvh Lars

Fra : Gichael

Dato : 22-02-02 11:08