camping slovakiet eller tjekkiet
Fra : claus

Dato : 19-02-02 19:52

er der nogen i gruppen dr kan anbefale nogen campingpladser i ovenstående
lande

helst pladser hvor man kan leje en campingvogn på stedet

evt web adresser

på forhånd tak

Fra : Kaj Mikkelsen

Dato : 19-02-02 21:18

Prøv www.camp.cz

Selv har vi brugt sunny camp i Prag mange gange. Men det er nok ikke den
optimale, hvis man har børn. Den er fabelagtig som udgangspunkt for ture i
Prag, da den kun ligger 5 min gang fra metroen.
Camping fatter og mutter er ualminedelig flinke, og de voksne børn, der også
er tilsluttet, taler Engelsk så vi ikke skal hakke os igennem på tysk.
Campingvogn kan ikke lejes, men der er værelser på pladsen til en rimelig
pris.
http://www.fw.cz/sunny-camp/

Vi har også brugt Sokol. Lidt bedre faciliteter for børn, og en del
campinghytter
http://www.campingsokol.cz

/Kaj

Fra : claus

Dato : 20-02-02 21:59

> Selv har vi brugt sunny camp i Prag mange gange. Men det er nok ikke den
> optimale, hvis man har børn.

ja det glemte jeg at tilføje vi har to unger på 8 og 15
så det skal helst være børnevenligt

tak for svaret

jeg håber selvfølgelig på et par svar mere

claus