Unlock af Nokia 3310?
Fra : Dan Nielsen

Dato : 25-01-01 15:14

Hejsa!
Jeg har tænkt mig at købe en Nokia 3310 med Sonofon!
Men er der nogen der ved om det er muligt at fjerne denne "sim Lock" de
siger der er i den så jeg kan bruge mit eget kort stadig! Skal man bruge en
kode eller lignene for at det kan lade sig gøre? og er det en man kan få fat
i på nettet eller her i denne "NEWS" gruppe??

Mvh
Dan
Torskerogn@hotmail.com

Fra : Yoda

Dato : 26-01-01 22:21

http://www.gsmhacking.com/

Yoda

Fra : Jørgen Nissen

Dato : 26-01-01 22:30

Yoda skrev:

>http://www.gsmhacking.com/

hvad hvis man ikke vil betale?

Fra : Hen

Dato : 27-01-01 01:11

> http://www.gsmhacking.com/

Tak Yoda! Men for de US$1300 dette unlocking-værktøj koster kan man købe
omkring 7 stk. Nokia 3310 uden simlock

Hen

Fra : Gonzo

Dato : 27-01-01 22:38

On Sat, 27 Jan 2001 01:11:09 +0100, "Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Tak Yoda! Men for de US$1300 dette unlocking-værktøj koster kan man købe
>omkring 7 stk. Nokia 3310 uden simlock
>
>Hen

Hvad med det datakabel THANSEN har til 298,- kan det ikke bruges til
unlock??

Fra : Hen

Dato : 27-01-01 22:53

> Hvad med det datakabel THANSEN har til 298,- kan det ikke bruges til
> unlock??

Ikke af 3310, kun 3210 (og andre...)

Hen

Fra : Gonzo

Dato : 29-01-01 09:25

On Sat, 27 Jan 2001 22:53:20 +0100, "Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ikke af 3310, kun 3210 (og andre...)
>
>Hen

Det er jeg ikke sikker på, der står 3310 på stikket.

Prøv selv at kaste et blik på kablet:
http://www.thansen.dk/mobile_pic/big/1754450.jpg

Fra : Hen

Dato : 29-01-01 13:02

> Det er jeg ikke sikker på, der står 3310 på stikket.

Ja, det kan godt være at kablet passer, men jeg har endnu ikke set noget
software, der kan unlocke en 3310..

Hen