DEN KOLDE SKULDER
Fra : JESPER KROGH

Dato : 19-02-02 18:22

ER DER NOGEN DER VED HVOR MAN KAN FINDE EN SANG, SOM JEG TROR HEDDER "DU FÅR
DEN KOLDE SKULDER AF MIG"?
JEG KAN HUSKE AT DEN BLEV SPILLET I FILMEN ZAPPA

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 19-02-02 19:04

"JESPER KROGH" <jesperfk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> ER DER NOGEN DER VED HVOR MAN KAN FINDE EN SANG, SOM JEG TROR HEDDER "DU
FÅR
> DEN KOLDE SKULDER AF MIG"?
> JEG KAN HUSKE AT DEN BLEV SPILLET I FILMEN ZAPPA

Hej Jesper

Du behøver ikke råbe ) ( i Cyberspace råber man, når man skriver med
store bogstaver

"Du får den kolde skulder er mig" er en gammel - først i 60erne - ting. Den
version er nok svær at støve op, men Frede Norbrink har også indspillet den
på albummet "TO". Spørg efter den i nærmeste velassorterede pladebiks

/ Søren og Anette

Fra : Max

Dato : 19-02-02 19:38

Hej

> "Du får den kolde skulder er mig" er en gammel - først i 60erne - ting. Den

Var det ikke Gitte Hænning ??

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-02-02 19:59

JESPER KROGH <jesperfk@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7289e5$0$6938$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> ER DER NOGEN DER VED HVOR MAN KAN FINDE EN SANG, SOM JEG TROR HEDDER "DU
FÅR
> DEN KOLDE SKULDER AF MIG"?
> JEG KAN HUSKE AT DEN BLEV SPILLET I FILMEN ZAPPA
__________

Hej Jesper.

Den sang som du omtaler hedder "Den kolde skulder". Den var højt på
hitlisten i 1960 og den blev sunget af Siv Malmquist.

Hilsen Åge

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 19-02-02 22:34

> [...]
FÅR
> DEN KOLDE SKULDER AF MIG"?
> JEG KAN HUSKE AT DEN BLEV SPILLET I FILMEN ZAPPA

Og for så lige at runde af - så var den med på Ann-mette Eltens forrige
soloplade.

Fra : HCV

Dato : 21-02-02 22:45

Komponist: Howard Greenfield