Finde vores NG fra udlandet?
Fra : Kirsten Hess

Dato : 19-02-02 14:56

Hej NG.

Var der ikke en opskrift på hvordan udenlandske brugere kunne komme i
kontakt med vores NG efter adresseskiftet? Jeg kan bare ikke huske
hverken hvor eller hvordan. Nu mangler jeg oplysningerne - så hjælp.

Med venlig hilsen
Kirsten Hess

Fra : Chriben

Dato : 19-02-02 16:55

http://www.newsgate.dk/dk/dk.videnskab.historie.genealogi

Kirsten Hess <kirsten.hess@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C725972.C8BA7CCA@wanadoo.dk...

Fra : Kirsten Hess

Dato : 19-02-02 18:57

Tusind tak for hjælpen.
Kirsten
Chriben skriver:

Fra : Alf Christophersen

Dato : 23-02-02 15:15

On Tue, 19 Feb 2002 14:56:02 +0100, Kirsten Hess
<kirsten.hess@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>kontakt med vores NG efter adresseskiftet? Jeg kan bare ikke huske
>hverken hvor eller hvordan. Nu mangler jeg oplysningerne - så hjælp.

Alle utenlandske newsfeedere som får feed på ett eller annet vis fra
dk-hierarkiet vil også få denne liste, hvis de har abonnert på den.
Hvis du vet om noen som ikke finner den, men finner andre dk-grupper,
så skal de henvende seg til sin ISP og be om newsfeed også for denne
gruppe.