Billige flybilletter fra København til Ch~
Fra : Jesper Cederberg

Dato : 19-02-02 12:55

Hej!

Nogle med erfaring med hvor man kan købe billige flybilletter til Chicago,
med afrejse fra København den 3-4 August og retur den 16-18 August 2002?

PFT

/Jesper

- Fjern xyz. ved e-mail svar.

Fra : Teddy

Dato : 27-02-02 19:42

Prøv http://www.gateeleven.dk

Jeg rejser selv til L.A. i morgen (Torsdag) og fandt billetter T/R for kr.
3.000,- med Air-France igennem gateeleven, jeg vil da tro at de har noget
lignende til dig. God tur

Teddy