Billeje i Sydafrika (Port Elizabeth -> Cap~
Fra : Nicholas Oxhøj

Dato : 19-02-02 10:02

Hej

Vi skal snart bruge en bil til at køre 4 voksne mennesker inklusive bagage fra Port Elizabeth til Capetown (kun den ene vej).
I den forbindelse vil jeg gerne høre om der er nogen der har erfaring med de forskellige udlejningsbureauer - er der f.eks. nogen billige lokale som kan anbefales frem for de store som f.eks. Avis eller Hertz?
Hvordan med forsikring? Hvor mange af deres diverse tillægsforsikringer er det nødvendigt at tegne?
Hvad med bilmodeller? Egentlig havde vi kig på en Renault Megane Scenic, men det kan godt være at der i virkeligheden er for lidt bagageplads. Men hvad så med de lokale Toyota Condor eller Fiat Palio Weekend? Eller er man bedre tjent med en Toyota Camry?

På forhånd tak,
Nicholas Oxhøj

PS. Hvis nogen har kørt turen vil jeg også meget gerne høre om anbefalelsesværdige overnatningsmuligheder eller seværdige seværdigheder

Fra : Gard Karlsen

Dato : 19-02-02 18:52

Hei

JEg har kjørt den såkalte Garden Route. Jeg har lagt ut noen bilder og et
reisebrev på min hjemmeside. Kanskje du kan få noen tips der? Adressen til
siden min er http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en fin tur til Sør-Afrika. Cape Town er abslutt en av mine
favorittbyer

--
Regards
Gard Karlsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-03-02 12:48

Vi har altid brugt Avis i Sydafrika og har været tilfredse.

Avis' Sydafrika-priser er meget rimelige i forhold til deres priser i
Damark, og så ved du at det er et kvalitetsfirma.

Jeg tegner altid fuld forsikring, og lavede faktisk en skade på en anden bil
forrige gang, da jeg ramte en parkeret Audis sidespejl. Fuldt dækker og
ingen problemer.

Vi har bl.a. boet på the Royal Hotel i Knysna unden for sæsonen, billigt og
kvalitet i orden, men vi har aldrig booket hoteller, for der er mange
muligheder, og priserne ruinerer dig ikke.

Mvh
Jesper
--
Crossed many borders? Join and compete at Border Crossing Hitlist
http://www.nicolette.dk/hitlist