Online / Offline
Fra : Erik Gotfredsen

Dato : 19-02-02 09:38

Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med at løse.

Jeg har en masse HTML sider, og hvis de bliver læst online
(http://www.liberherbarum.com\index.htm) vil jeg gerne vise en reklame, hvis
brugeren derimod har materialet liggende lokalt (d:\Liberherbarum\index.htm)
skal der ikke vises reklame.

Venlig hilsen
Erik Gotfredsen

Fra : Henrik Høegh

Dato : 19-02-02 09:55

Hey,

Hvis du vil lave det i Java, kan du bruge getCodeBase() og sammenligne den
med www.liberherbarum.com

Hvis du mener JavaScript kan du lave den så'n

if(top.location.href=="http://www.liberherbarum.com"){
initiate_commerce()
}

jeg har ikke cheket syntex, men det er noget i den stil. din
initiate_commerce() metode skal så hente reklamen osv.

Men denne grupper er vidst ikke til JavaScript... altså
Java!=JavaScript

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 24-02-02 04:49

Slet ikke nødvendig at bruge java til det, mange har ikke en java runtime på
puteren, så er det lidt lowclass job hvis de skal til at hente (mener det er
en små 6 mega) for at se dine skide bannere ;)