Scrambling af kode
Fra : Henrik Høegh

Dato : 19-02-02 09:38

Hey,

Jeg ved godt at det ikke har det store at sige, men er der nogen der ved
hvor man kan finde en scrambler ? Altså kaster koden til italien og tilbage
så man har lidt svært ved at lave det...

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Morten Olsson

Dato : 24-02-02 00:43

"kaster koden til italien og tilbage så man har lidt svært ved at lave det"

Hvis det du leder efter, er noget der forhindrer andre i at decompile dine
..class filer og stjæle koden, kan du søge på "java obfuscator" på
www.google.com eller lign. og finde en masse gode bud på en løsning...

venlig hilsen
Morten Olsson

Fra : Cato Førrisdahl

Dato : 25-02-02 10:20

On Tue, 19 Feb 2002 09:38:17 +0100, "Henrik Høegh"
<Henrik@Sound-Base.dk> wrote:

> [...]
>hvor man kan finde en scrambler ? Altså kaster koden til italien og tilbage
>så man har lidt svært ved at lave det...

Hei,
en bra code obfuscator finner du på http://www.retrologic.com/

Programmet er Open Source og distribuert under GNU LGPL lisens.

Mvh
Cato