Mohaa sidder fast.
Fra : Kenneth Bang

Dato : 18-02-02 21:43

Er nået til mission, hvor jeg lige har stjålet det nye gevær (44 et
eller andet ) og skal nu ud af basen.

Spørgsmålet er så : Er det samme vej ud som jeg kom ind ( lang gang, hvor
der bliver ved med at komme en røvfuld tyskere ) eller er der en smutvej.
Jeg kan se nogle udluftningskanaler, men kan ikke finde en indgang.

Kenneth

Fra : Røde Ørn

Dato : 18-02-02 21:54

Ingen smutveje - du skal hele vejen tilbage, og når du kommer ud af
bunkeren, skal du mod venstre (du kom fra højre, da du gik ind).

På din vej ud skal du slå alarmen fra nogle gange, og så stopper tyskerne
med at komme. Derefter sniger du dig ud UDEN våben i hånden (du har jo din
tyske uniform på).

Held og lykke.

Ørnen.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-02 23:49

"Røde Ørn" <redeagle@[removethis]usa.net> wrote in message
> På din vej ud skal du slå alarmen fra nogle gange, og så stopper tyskerne
> med at komme. Derefter sniger du dig ud UDEN våben i hånden (du har jo din
> tyske uniform på).

æjjjjjjjj, det glemte jeg da vist. Det var hårdt arbejde hele vejen ;).

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-02 16:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev:

> æjjjjjjjj, det glemte jeg da vist. Det var hårdt arbejde hele
> vejen ;).

Jeg skød mig bare vej ud!
- Ned med de pølsetyskere...!

Venligst
Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-02-02 20:16

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Jeg skød mig bare vej ud!
> - Ned med de pølsetyskere...!

Nemmerlig, Donner und Sauerkrauten. De måtte æde deres egne Würstschen ;).