Overvåge tmp ved upload
Fra : Dennis Hansen

Dato : 18-02-02 20:33

Hej,

Jeg har en form hvor man kan uploade en fil til serveren.
Det kører under linux på min egen server.
Mens denne fil uploader, prøver jeg at overvåge /tmp som skulle være
folderen hvor - ja temp filer havner under
et upload.

Jeg har sat denne folder i php.ini så den skulle være god nok.

Ja kan bare ikke se den skriver noget til /tmp, hvorfor havnet der ikke
noget i den tmp folder under upload ?

Jeg har testet det på en windows maskine også, og her kan jeg snildt
overvåge den fil der bliver uploadet
og chekke størrelsen løbende.

Kan det være noget med at linux ikke gider at skrive nogen tmp fil før
den opnår en vis størrelse ?
Det bunder i at jeg vil have noget progressbar eller lign, så man kan se
hvordan det går man den fil man uploader.

Mvh
Dennis