MISTÆNKT
Fra : Ham Sjel

Dato : 18-02-02 20:05

Er der nogle der kan hjælpe mig.
Jeg har købt spillet Mistænkt fra Visionpark, men spillet kommer med fejl i
exe-filen, efter inst, og kan derfor ikke starte...

Nogle der kan hjælpe

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-02-02 21:24

On Mon, 18 Feb 2002 20:04:52 +0100, "Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>Er der nogle der kan hjælpe mig.
>Jeg har købt spillet Mistænkt fra Visionpark, men spillet kommer med fejl i
>exe-filen, efter inst, og kan derfor ikke starte...
>
>Nogle der kan hjælpe

Hvis den er original er det vist en opdatering. Men hvis det ikke er
så er det fordi den er svær at kopiere. Dvs. du skal have en
ny/original.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Ham Sjel

Dato : 19-02-02 08:22

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den er original er det vist en opdatering. Men hvis det ikke er
> så er det fordi den er svær at kopiere. Dvs. du skal have en
> [...]

En opdatering af hvad????

Det er den org... Man kan da ikke finde noget på deres hjemmeside

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 14:11

On Tue, 19 Feb 2002 08:22:27 +0100, "Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

>En opdatering af hvad????
>
>Det er den org... Man kan da ikke finde noget på deres hjemmeside

Jeg tænkte på driver, men læs de næste indlæg.
Der er faktisk en "fejl" i spillet.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-02-02 15:14

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message
> Hvis den er original er det vist en opdatering. Men hvis det ikke er
> så er det fordi den er svær at kopiere. Dvs. du skal have en
> ny/original.

Hvad er beskyttet med, hvis man gerne vil have lavet en backup?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-02-02 00:56

On Thu, 21 Feb 2002 15:13:31 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message
>
>Hvad er beskyttet med, hvis man gerne vil have lavet en backup?

Well det er kompliceret. Det er SafeDisc2 så vidt jeg husker. Men
samtidig er der problemer med visse brændere. Man skal helst spille
spillet på den brænder man bruger. Men Plextor og et mærke mere kan
brænde det.
Prøve at kigge på Clony, der skulle gerne være en løsning.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-02-02 21:51

Morten Bowman Hansen <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:thmd7uo8tup2ik15so8mrcllvngns0phv5@4ax.com...

> [...]
> brænde det.
> Prøve at kigge på Clony, der skulle gerne være en løsning.

Jeg har checket den med ClonyXXL, og den fandt ikke nogen beskyttelse. Men
ellers har jeg en LiteOn LTR-12102B, der også kan klare den nyeste Safedisk2
v2.51.021.

Fra : Gerner

Dato : 19-02-02 13:31

wrote:

>Er der nogle der kan hjælpe mig.
>Jeg har købt spillet Mistænkt fra Visionpark, men spillet kommer med fejl i
>exe-filen, efter inst, og kan derfor ikke starte...
>
>Nogle der kan hjælpe

Hvordan opstod fejlen ? Ved første kørsel ? Stoppede du introen ved at
taste mus eller en tast ? Når man er vant til andre spil, så er skip
af introen ved at taste noget, ikke noget der medfører fejl og crash.
Men mistænkt har den fejl, at der ikke må røres noget før begge
introer er forbi.

Det hjælper heller ikke noget at afinstallere spillet for der ligger
noget tilbage i reg.basen som gør at en ny installation heller ikke
vil køre.

Det er min erfaring med mistænkt. Det kan være noget andet med dit
spil, men jeg gennemgik reg.basen og fjernede alle forekomster af
mistænkt og visionpark jeg kunne finde, før jeg geninstallerede.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 14:11

On Tue, 19 Feb 2002 13:30:58 +0100, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

> [...]
>spil, men jeg gennemgik reg.basen og fjernede alle forekomster af
>mistænkt og visionpark jeg kunne finde, før jeg geninstallerede.

Det er også det jeg genkender - nu du siger det.
Lad endelig introen spille færdig.
Og ja det hjælper ikke at geninstallere!!

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Ham Sjel

Dato : 19-02-02 15:28

tak for de svar, nem det hjælper ikke noget..
Jeg kommer nemlig aldrig til introen, så langt kan den slet ikke køre...

Andre forslag ?????

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-02-02 17:39

On Tue, 19 Feb 2002 15:28:28 +0100, "Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>tak for de svar, nem det hjælper ikke noget..
>Jeg kommer nemlig aldrig til introen, så langt kan den slet ikke køre...
>
>Andre forslag ?????

Egentli ikke
Jeg kender en kammerat der også havde store problemer og måtte opgi'.
Det var det samme som dig så vidt jeg husker.
Har du prøvet en ny driver?

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Ham Sjel

Dato : 19-02-02 19:26

Ja, jeg syntes jeg har prøvet alt, undtaget lige at sende den til det firma
der har lavet den...

Tak for hjælpen

Fra : Gerner

Dato : 19-02-02 21:49

On Tue, 19 Feb 2002 19:26:27 +0100, "Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>Ja, jeg syntes jeg har prøvet alt, undtaget lige at sende den til det firma
>der har lavet den...
>
>Tak for hjælpen

Jeg mener mistænkt 2 er på vej.

Hvis du har købt spillet i år, så er der også mulighed for at få
spillet byttet hos forhandleren, som skal bevise spillet dur.
Lad dem ikke fortælle dig at der ingen garanti er for åbnede boxe og
anden spilforsegling.

Fra : Ham Sjel

Dato : 19-02-02 22:59

Hvor kan man få det henne på tekst, at du skal bytte den

Fra : Gerner

Dato : 20-02-02 13:44

On Tue, 19 Feb 2002 22:59:28 +0100, "Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvor kan man få det henne på tekst, at du skal bytte den

At forretningen skal bytte den eller bevise at varen er god nok.

Det står der i den nye købelov, som er blevet omtalt temmelig mange
gange i tv efterhånden. Der er indført 2 år reklamationsret og
sælgeren har bevisbyrden for varens beskaffenhed. Således kan han
bytte varen eller reparere.