Status på vores hjemmeside
Fra : Jette

Dato : 18-02-02 17:47

Hej alle

Jeg kan se der har været lidt snak om hjemmesiden i tråden
"Gruppehjemmesiden", så I får lige en status.

Jeg arbejder på højtryk med hjemmesiden (det er derfor jeg ikke har været så
aktiv herinde på det seneste), og "Opret ny bruger" er en helt ny funktion
som er lavet i forbindelse med at jeg arbejder på en side hvor I kan oprette
profiler på Jer selv og Jeres katte. Det er ikke helt færdigt, men jeg siger
til når I kan begynde at bruge det.

Da jeg mener profil-siden er vigtigst, har jeg ikke lavet siden "Billeder"
endnu... men det kommer.

Spørgsmål, fejlmeldinger og andet vedr. hjemmesiden kan sendes til mig på
jni@omnix.dk

Jeg har selv lagt en del FAQ ud, som jeg har hentet her i nyhedsgruppen. Det
er også blevet til et par artikler... Jeg har imidlertid ikke set den store
aktivitet fra forfatterne, og er også godt klar over at det kan være svært
at få tid - men det tager ikke engang 2 min. at kopiere et indlæg herinde
fra, og lægge det på hjemmesiden. Sommetider er der lidt der skal omskrives,
men det er hurtigt gjort. Sådan har jeg gjort med meget af det jeg har lagt
ud.... så det kræver derfor ikke særlig meget tid at lægge en artikel/faq
mv. ind imellem... så bare se at komme i sving

Mvh. Jette