Filter til espressomaskine!
Fra : Peter M.

Dato : 18-02-02 12:43

Hej NG.
Mit to-kops filter til min Krups espressomaskine er knækket. Krups er "gået
nedenom og hjem". Ingen har filteret på lager. Kender i èn butik, som har et
på lager?
Håber.
Mvh Peter

Fra : Alexander von der Li~

Dato : 18-02-02 16:08

"Peter M." <nospamfammarcher@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
"gået
> nedenom og hjem". Ingen har filteret på lager. Kender i èn butik, som har

Be folkene i din butikk om å bestille fra Krupsleverandøren.

--
-Alexander von der Lippe
temperato espressomaskiner

Fra : Rimtas

Dato : 18-02-02 20:29

Hej Peter M.

Min Krups brændte sammen sidste år (varmelegemet, pumpe).
Jeg fik den repareret hos: Repax Service A/S, Vallensbækvej 18 C, 2605
Brøndby. tlf: 43205200
Evt: www.repax.dk
De havde stort set alle reservedele til krups.

Håber du kan bruge det !
MVH
Rimtas

http://www.kandu.dk/

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 18-02-02 22:01

[Rimtas | Mon, 18 Feb 2002 19:28:59 GMT]

> [...]
>Brøndby. tlf: 43205200
>Evt: www.repax.dk
>De havde stort set alle reservedele til krups.

Jeg håber at det lykkedes, da jeg havde lidt samme oplevelse med min
Krups for ca. 1 år siden, og afleverede den til Repax; en uge efter
ringede de og sagde at den "var færdig".

Da jeg ankom fik jeg at vide at den *ikke* kunne repareres da de INGEN
Krups reservedele havde til Espressomaskiner længere (og sådan havde det
været længe), og at jeg skulle betale et servicegebyr for at få min
defekte maskine retur.

Det var pisse-hamrende dårlig service, men efter flere telefonsamtaler
med dem var der ikke andet at gøre, så jeg betalte (omkring 250 kroner)
og måtte derefter sende det til Krups i Holland; der dog var så flinke
at klare det hurtigt til små penge.

Men ting der har noget at gøre med Repax, rør jeg ALDRIG igen

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Peter M.

Dato : 20-02-02 21:43

Grunden til at jeg spurgte var, at importøren af Krups var konkursramt. Ergo
kunne de butikker uden reservedelslager ikke skaffe filteret. Repax kunne.
Tak for hjælpen.
Mvh Peter