netværksforbindelse går ned
Fra : Christian Andersen

Dato : 18-02-02 12:05

Når jeg er på nettet i IE 6.0 og åbner OE 6 går netværksforbindelsen ned,
når der søges om nye meddelelser. Forbindelsen skal først igen oprettes før
funktionen kan fortsættes. Problemer med indstilling ? ! Men hvor?

På forhånd tak for hjælpen ; )

Christian

Fra : Martin Østerberg

Dato : 18-02-02 13:33

On Mon, 18 Feb 2002 12:05:04 +0100 skrev "Christian Andersen"
<cpa@post.tele.dk> ...:

>Når jeg er på nettet i IE 6.0 og åbner OE 6 går netværksforbindelsen ned,
>når der søges om nye meddelelser. Forbindelsen skal først igen oprettes før
>funktionen kan fortsættes. Problemer med indstilling ? ! Men hvor?

Funktioner > Indstillinger > faneblad forbindelse og her har jeg kun
flueben i 'Spørg før der skiftes forbindelse'.
Sammesteds er der en mulighed for at trykke på rediger-knap. Her
ligger fejlen sikkert, brug 'Brug altid standard forbindelsen'. Disse
indstillinger virker her, men igen, jeg har kun en ISP.

Martin