Erfaring medDansk Bilferie - Happy Camp- B~
Fra : Jespo

Dato : 17-02-02 20:52

http://www.dansk-bilferie.dk/Happycamp/indexhc.htm

nogen som har prøvet dette firma ?

Vi har kigget lidt på den campingplads som hedder Bella Italia
--

Jespo

Fjern " VÆK " i min mail adr.

Fra : J W Nielsen

Dato : 18-02-02 14:09

"Jespo" <jespo@VÆKprivat.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.dansk-bilferie.dk/Happycamp/indexhc.htm
>
> nogen som har prøvet dette firma ?
>
> Vi har kigget lidt på den campingplads som hedder Bella Italia

Hej !
Hmmm, vi var sidste år en tur i Østrig og Italien med Dansk Fri Ferie og
boede netop på Bella Italia ved byen Peschiera del Garda.
Jeg tror ikke du skal lægge så megen vægt på hvilket selskab du rejser med -
bare du er tilfreds med prisen - Bella Italia er en helt enorm campingplads
med 100 forskellige selskaber repræsenteret (måske ikke lige 100, men så
10-20 stykker).
Vi har tit rejst i Italien og ofte undredes over mangel på organisation og
"orden i sagerne". Bortset fra en kedelig oplevelse i restauranten, var vi
ret imponerede over at de havde tjek på indcheck, pas, antal personer, kort,
bil, mobilhome mm...
Der er iøvrigt en lille internetcafe...
En udmærket plads med mange muligheder og beliggende lige ned til Gardasøen.
Man kan gå ind til byen på 20 minutter - langs med søen.
Vi var der lidt uden for sæsonen - jeg ved ikke rigtig hvordan der ser ud i
højsæsonen. Der kan nok være mange mennesker i pools mm...
Der var iøvrigt mange tyskere og hollændere på pladsen - og forholdsmæssigt
mange englændere...

Hvis du vil vide mere, så skriv igen...

Jørgen Wulff Nielsen

"Man skal altid starte dagen med et smil - så er det da overstået"
W.C.Fields