sange om fængsler og fanger
Fra : Christine Schibbye

Dato : 17-02-02 15:01

Hej derude i cyperspace!!

Skulle der "derude" være nogle, der kan være mig behjælpelig med sange om
fængsler og /eller fanger? Jeg tænker på noget i retning af f.eks.

Elvis Presley: jailhouse rock
ellers
Johnny Cash: SanQuintin

Så vil jeg blive meget glad. Jeg ved, der er flere, men kan ikke i skrivende
stund huske det.

På forhånd tak for hjælpen

Christine

Fra : Max

Dato : 17-02-02 15:09

Hej Christine

> Så vil jeg blive meget glad. Jeg ved, der er flere, men kan ikke i skrivende
> stund huske det.

Sam Cooke : Working on the chain gang
Poul Dissing : Jeg har 20 minutter endnu
10CC : Rubber bullits

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-02-02 15:48

og så er der jo også:

Fire år på vand og brød (Ole T,. Nielsen)
En god fidus (Bent Werther)

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 17-02-02 15:59

Hej Åge

> En god fidus (Bent Werther)

Da Bent sang Åh Maria a vil hem til dæ, sad han ikke
i arresten da. Jeg mener jeg kan huske det fra "musik
videoen".

Mvh Max

Fra : Per Madsen

Dato : 17-02-02 16:17

Hauggaard og Nørbygaard - Vestre fængsel

Og med hensyn til Bent - jo han sad i arresten på grund af lydighedsnægtelse
da han var inde som soldat.

/Per

Fra : Kristian Amby

Dato : 17-02-02 15:42

Det er nu 25 minutter, Poul Dissing har endnu.
Johnny Cash har også sunget Folsow Prison Blues

Mvh
kristian Amby

www.geocities.com/kambydk Fremstilling af fotografiske bade samt brugen af filtre til s/h og farve
www.pbase.com/amby Galleri

Fra : Jan R Konstmann

Dato : 18-02-02 20:08

> Poul Dissing : Jeg har 20 minutter endnu

Povl Dissing: 25 minutter endnu
Shel Silverstein: 25 Minutes to Go (original)
Johnny Cash: 25 Minutes to Go
Johnny Cash: Folsom Prison Blues

Bob Dylan: Hurricane

Bob Dylan; Joey

Jan K

Fra : Mule

Dato : 17-02-02 16:22

The Animals: Inside, Looking Out
Gov't Mule: 30 Days In The Hole

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 17-02-02 16:42

In <bEOb8.47$z7.489@news000.worldonline.dk> "Christine Schibbye" <cschibbye@12move.dk> writes:

> [...]

>Skulle der "derude" være nogle, der kan være mig behjælpelig med sange om
>fængsler og /eller fanger? Jeg tænker på noget i retning af f.eks.

sangen om "Tom Doddley" ?

/Martin

Fra : Martin Helbo

Dato : 17-02-02 16:53

Thin Lizzy - Jailbreak (skulle mene det omhandlede emnet)

--
/Martin Helbo

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-02-02 18:43

Christine Schibbye skrev:

>Skulle der "derude" være nogle, der kan være mig behjælpelig med sange om
>fængsler og /eller fanger?

Finn Nørbygaard - Hvis du bor i Vestre Fængsel

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jacob Holm

Dato : 17-02-02 19:04

Christine Schibbye wrote:

> [...]
> Johnny Cash: SanQuintin
>
> Så vil jeg blive meget glad. Jeg ved, der er flere, men kan ikke i skrivende

Tool: Prison Sex.

Mvh. Jacob.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-02-02 23:56

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> wrote in message

> Tool: Prison Sex.

YEAH! TOOL er simpelthen for seje

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Niels Overgård

Dato : 17-02-02 19:26

The Pretenders: Back on the chain gang
The Blues Brothers: There's a riot goin' on in Cell Block no. 9 (eller så'n
noget??)

mvh. Niels O`-_-´O

Fra : Michael Vittrup

Dato : 17-02-02 21:47

Fra : Max

Dato : 18-02-02 10:49

Hej

Er Tom Jones "Little green appels" ikke en sang fra et fængsel ?

Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-02-02 12:02

John Lennon & Yoko Ono:
Attica State og Born in a Prisson

Og fra det tynde øl:
Billy Joel: An Innocent Man
Godley & Creme; Madame Guillotine
jeg mener faktisk også at "Save a mountain fo me" er en sang om længslen
efter frihed, men det er 100 år siden jeg har hørt den.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 19-02-02 09:33

"Christine Schibbye" <cschibbye@12move.dk> skrev i

> Skulle der "derude" være nogle, der kan være mig behjælpelig
> med sange om fængsler og /eller fanger? Jeg tænker på noget i
> retning af f.eks.

Monsior le President - udført af utallige kunstnere og også dansk
oversat.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 19-02-02 14:25

> [...]
> ellers
> Johnny Cash: SanQuintin
>
> Så vil jeg blive meget glad. Jeg ved, der er flere, men kan ikke i

Megadeth: Captive Honour
Peer Günt: Train Train (Kan ikke huske titlen, men mener det er den)

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 19-02-02 14:40

"Christine Schibbye" <cschibbye@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle der "derude" være nogle, der kan være mig behjælpelig med sange om
> fængsler og /eller fanger? Jeg tænker på noget i retning af f.eks.

AC/DC : Jailbreak

I overført betydning : Miss B. Haven : Fange i dit hjerte

Mvh Mads