Kulturforening
Fra : Peter G. Jørgensen

Dato : 17-02-02 00:45

Hej

Ses vi www.kultur-kom-sammen.dk, spændende selskabsforening med 200
medlemmer. Arrangementer året rundt.

Fra : Svend Andersen

Dato : 17-02-02 11:39

graves@mail.dk,Ny-Internet writes:
>Hej
>
>Ses vi www.kultur-kom-sammen.dk, spændende selskabsforening med 200
>medlemmer. Arrangementer året rundt.

Fint nok

Det seneste programpunkt var den 18. juli sidste år.
Meget imponerende !

hilsen Svend A
Prins Henrik bør udråbes til Konge

Fra : Mick FTW

Dato : 17-02-02 13:29

Så er der åbenbart godt gang i den forening
Mvh
Mick

"prins" Henri skulle udvises af DK, og sparkes ned og være vinbonde igen,
for sin uforskammede, forkælede holdning til sine over 30 år i DK med bopæl
på de flotteste slotte, den bedste mad, rejser alle andre kun kan drømme om
og alt dette på danske skatteyderes regning, alt dette for ikke at lave
noget som helst !

Fra : Ole & Christina

Dato : 17-02-02 22:36

"Mick FTW" <ftwSPAM@adr.dk> skrev i en meddelelse news:3c6fc4d6$0$6945$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> og alt dette på danske skatteyderes regning, alt dette for ikke at lave

Hej Mick, din kommentar herover er temmelig OT i denne gruppe. Du kunne evt. have svinet hans druedrik til, så havde det ramt bedre.
Man kan når man poster "on topic" tilføje hvad man vil i en "signatur". Denne er kendetegnet ved at være adskilt fra resten af
teksten med et [tankestreg][tankestrg][mellemrum] og ser altså ud som nederst i denne message.
Husk dog at begrænse den til maks (mener jeg) 4 linjer à 72 tegn.

Med venlig hilsen Ole Stigaard

--
Hvis vi smed alle invandrere og deres efterkommere ud,
ville Danmark være ligeså tæt befolket som månen!

Fra : Mick FTW

Dato : 18-02-02 13:37

Point taken

Fra : Torben Abildgaard