Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Voodoo 5500 & XP og MOHAA ??
Fra : J.L.C & B.F

Dato : 17-02-02 00:48

Hello

jeg er blevet sat på denne opgave at løse dette problem!

Har en god ven, som har dette mystiske problem med MOHAA, hvis han starter
op i
Multiplay først + sætter options, derefter går over og starter "New Game" ?
så virker det... han har prøvet stort set alle 3dfx drivers& OpenGl/Glide
versioner der er til kortet, men den fryser ligeså snart han starter spillet
på normal vis. ??? , skal lige siges, at spillet har køret fint på andre
maskiner + mine egen uden disse probs ?? har selv et skod!! Voodoo Banchee +
Matrox G400 Marvel... der kører det på.

alle special instillinger er slået fra i spillet + standard under kortes
options ?? Any hints

AMD Thunderbird 1400 Mhz
256 DDR ram
Voodoo 5500

er der nogen der evt ved, om der skal bruges en pathes / special drivers
eller nogen tricks ?? Links evt

På Forhånd tak

MVH
Dawebman

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 17-02-02 00:50

Det var ikke en idé lige at fortælle os, hvad f..... MOHAA er? Noget
Anti-Aliasing af en art?

--
Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot

Mvh Kim, Aalborg

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 17-02-02 01:52

sorry.. :O/ Medal Of Honor spillet

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 19-02-02 11:10

> [...]
> 256 DDR ram
> Voodoo 5500
>
> er der nogen der evt ved, om der skal bruges en pathes / special drivers

Jeg købte et GF ti-200 og blev alle problemer kvit.
Ja, jeg var også glad for mit V5, men det duer bare ikke mere...

Martin.