Endelig en hjemmeside
Fra : Aristo

Dato : 16-02-02 23:18

Hej Nyhedsgruppe

Nu har vi endelig fået lavet en hjemmeside om vores misser. Hjemmesiden er
ikke helt færdig endnu, men der er mulighed for at se billeder af vores
katte. Prøv at klikke på linket og tjekke siden, hvis du har lyst

http://home11.inet.tele.dk/kfc/

Venligst

Hanne

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-02-02 23:42

"Aristo" <aristocat@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ikke helt færdig endnu, men der er mulighed for at se billeder af vores
> katte. Prøv at klikke på linket og tjekke siden, hvis du har lyst

Næh, en til CutieCats side... så er vi to.

Det er ellers nogle søde katte og en meget ... lyserød side. Jeg kan
rigtig godt li' jeres idé med menuen, det fungerer fint.

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : alice_trauelsen

Dato : 17-02-02 09:52

Hej Hanne
Det lover godt, det er nogle flotte katte du har. Vi har jo også nogle
stykker, men de lever jo som stald katte. Prøv at gå ind under dyr på
www.alice-trauelsen.dk så kan du se vores.
Have en god dag
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Aristo

Dato : 17-02-02 15:21

Hej Alice, Lisbeth og Louise

Tak for komplimenterne til mine misser. De er hermed givet videre og blev
modtaget med højlydt spinden
Jeg har også været inde for at kigge på jeres hjemmesider. Det er jo altid
spændende at se andres dejlige katte.
Især Louise's Vianna, Lisbeth's Phumba og Alice's Oz ser rigtig flotte og
dejlige ud....

Lisbeth.....jeg beklager altså det med navnet. Jeg var ikke klar over, at
der allerede eksisterede en CutieCats. Det har været pokkes svært at finde
på noget, for alt synes at være optaget....og nu også CutieCats

Jeg har ikke så mange links endnu, så skulle der være nogle der er
interesseret i at linke, så hører jeg gerne fra jer....

Venligst

Hanne

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-02-02 17:03

Hej Hanne

Flot side og dejlige missere *S*
Skal vi linke til hinanden?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Aristo

Dato : 17-02-02 19:25

Hej Lisbeth og Joan

Jeg vil da meget gerne linke med jeres hjemmesider

Venligst

Hanne

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-02-02 22:24

Hej Hanne

Så er der link til din side på min.
Har tilladt mig at bruge billedet af Mariemissen, håber det er ok? Ellers må
du lige sige til *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Aristo

Dato : 17-02-02 23:54

Hej igen

Joan og Lisbeth......jeg har nu linket til jeres hjemmesider. Joan, det er
helt okay, at du har brugt Mariekatten. Jeg har selv lige lavet et banner,
hvorpå Mariekatten er.....det kan hentes under links. Lisbeth, jeg har
tilladt mig at bruge dit CutieCat overskrift som dit banner under mine
links.

Louise...ja du må meget gerne sende dit nye banner til mig.

Mette....tak for de pæne ord. Din hjemmeside er nu heller ikke værst
Jack er da bare for flot. Du må være meget glad og stolt af ham.
Min Bibi er *kun* købt som kælekat. Chaplin var oprindeligt købt som avlskat
fra en birma-opdrætter til en anden, men han udviklede sig til monorkid, og
havnede således hos mig. Jeg kan nu heller ikke sige nej til de blå øjne og
ofte får han derfor lov til at lægge halvvejs hen over tasteturet....

Også tak til Jakob for de pæne ord.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-02-02 00:24

Hej Hanne

Ja jeg opdagede lige at du havde lagt et banner, så det har jeg lige nuppet
over på min side *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 18-02-02 08:47

> [...]
> hvorpå Mariekatten er.....det kan hentes under links. Lisbeth, jeg har
> tilladt mig at bruge dit CutieCat overskrift som dit banner under mine

Så er der også linket den anden vej *S* - jeg må vist hellere snart få
taget mig sammen til at lave et RIGTIGT banner men indtil da er det
ok med "overskriften"

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-02-02 20:11

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Så er der også linket den anden vej *S* - jeg må vist hellere snart få
> taget mig sammen til at lave et RIGTIGT banner men indtil da er det

Til almindelig orientering har jeg nu (langt om længe) lavet et banner, som
alle der har linket til mig/gerne vil linke til mig kan bruge
På min links-side er der kode og alting, og ellers kan selve billedet hentes
her: http://cutiecats.tripod.com/cutiebanner.gif

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-02-02 12:45

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lisbeth
> --
> ~No outfit is complete without a few cat hairs~

Hej Lisbeth

For sørensen da dit banner er flot *S*
Men æh det er godt nok tungt at trække.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-02-02 21:24

> Hej Lisbeth

> [...]

Erhm...jeg glemmer altid at det ikke er alle der er på kabel/bredbånd... så
nu er der altså to bannere at vælge imellem, et animeret og et "almindeligt"

men ellers tak for de pæne ord

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-02-02 22:37

> [...]

> Lisbeth
> --
> ~No outfit is complete without a few cat hairs~

Hej Lisbeth

Har nu rodet med dit banner, men prøv lige at gå ind på min linksside og se
resultatet
Tripod vil vidst ikke være med til det.
Og så har du sat adressen til den anden Cutiecats-side ind i din kode - så
man kommer ikke ind på din side - men ind på Hannes

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 19-02-02 23:06

> [...]
> Og så har du sat adressen til den anden Cutiecats-side ind i din kode - så
> man kommer ikke ind på din side - men ind på Hannes

Joan, du har ret i begge ting. Jeg havde jo kun testet det på Tripod, og der
er der jo ingen problemer, men øv og øv. Så PLEASE, I må altså selv down- og
uploade mit banner Det andet var ellers så smart.

Og Hannes kode, ja sådan går det når man skal rette og det skal gå stærkt
*BLEH* men NU er det i orden - og Camilla, dit link er også kommet på nu

<dårlig undskyldning>
Det er osse bare fordi jeg er ved at lave en helt ny udgave af min
hjemmeside, så jeg zapper rundt mellem alle de forskellige
</dårlig undskyldning>

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-02-02 23:48

*GGG* nu kan man slet ikke komme ind på linkssiden.

Puh det er ved at være sent, så tror jeg stopper med at rode med flere
bannere og links i dag

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-02-02 00:08

> *GGG* nu kan man slet ikke komme ind på linkssiden.
>
> Puh det er ved at være sent, så tror jeg stopper med at rode med flere
> [...]
*SUK* Jeg har lige opdaget det...men NU NU NUUUU kan man - skynd jer før der
går noget ANDET galt *L* - for nu går jeg altså i seng og bli'r der et par
måneder, til alle har glemt alt om det her, ok?

Hilsner fra gummicellen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-02 00:28

Lisbeth jeg lukker dig lige ud af gummicellen
Øhm tør næsten ikke sige til dig at selv om man kopiere dit banner, så
fupper Tripod stadig *G*
Det er jo et fedt om man nupper koden eller banneret - resultatet er det
samme.

Og så lukker jeg dig lige så stille ind i gummicellen igen *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-02 00:45

Sååååå nu af omveje har jeg fået banneret til at virke *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 20-02-02 00:46

Det var da dejligt for nu har jeg også fået det ordnet - jeg tog
bannerbilledet fra din side

Camilla Christiansen

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a4unnb$6bb$1@sunsite.dk...

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-02-02 08:06

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in message
> Det var da dejligt for nu har jeg også fået det ordnet - jeg tog
> [...]

Jamn... det var osse det jeg mente: At man skulle gemme billedet hos sig
selv, og uploade det samme sted som man har sin linksside så det er et helt
almindeligt billede. Hvorfor skal Tripod osse være så besværlig?! Det kan de
da ikke være bekendt *G* Men dejligt at I har fået det til at virke - når
jeg nu har bøvlet sådan med det

De flinke mænd i hvidt tøj har ladet mig komme ud af gummicellen et par
minutter. Det er godt nok lidt svært at skrive med næsen men de har givet
mig sådan en sjov jakke på med nogen meeeeget lange ærmer... så øh..

Hilsner
Lisbeth

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 20-02-02 13:51

Problemet er at jeg i hvert fald ikke kan kopiere billedet fra din side.
Hvordan Joan har gjort det ved jeg ikke men jeg kopierede banneret fra
hendes side

Camilla Christiansen

Fra : Majer

Dato : 21-02-02 18:44

> Til almindelig orientering har jeg nu (langt om længe) lavet et banner,
som
> alle der har linket til mig/gerne vil linke til mig kan bruge

Hej Lisbeth!

Jeg har linket til din side, på Peters foto-album.

Hvis der er andre der vil have link på min side, så bare sig til.

I må også gerne linke til Peter's side. Jeg vil dog gerne lige vide hvis I
gør det

Mange hilsner fra
--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-02-02 22:49

Hejsa Majer & Peter

Jamen har da lagt et link til Peters side *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-02-02 18:12

> [...]
> der allerede eksisterede en CutieCats. Det har været pokkes svært at finde
> på noget, for alt synes at være optaget....og nu også CutieCats

Hej.
Tag det ikke så tungt Da jeg havde fundet på navnet CutieCats troede jeg
også jeg var den første der var så original *G* - jeg har efterfølgende
fundet masser af engelske/amerikanske CutieCats - og vores katte ligner jo
da i det mindste slet ikke hinanden

Hvad med et gensidigt link?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-02-02 19:51

Hej Hanne!
Du er meget velkommen til at linke til min side, så linker jeg også til din
Vi er ved at lave et nyt banner, som jeg kan sende til dig hvis det er

Skulle hilse fra Vianna og sige tak for komplimentet

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-02-02 11:42

Hej Hanne!
Det er nogle dejlige missere du har Især Gizmo, han ser godt nok speciel
ud )

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-02-02 20:06

d. 16/02/02 23:17 skrev Aristo på aristocat@mail.dk i artiklen
> [...]

> ikke helt færdig endnu, men der er mulighed for at se billeder af vores
> katte. Prøv at klikke på linket og tjekke siden, hvis du har lyst

Øv, jeg kan ikke se din side - d.v.s. - jeg kan komme til "side 2", så går
min browser ned. Hver gang. Jeg bruger p.t. IE 5. Øv...

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-02-02 20:42

Hej Ann

Kan ikke med garanti sige hvad dit problem kan være, da du burde kunne se
siden, da Aristo skriver den er optimeret til IE 5,0.
Måske er det nogle sikkerhedsindstillinger der er sat anderledes i din
browser end i vores, måske er det kun et midlertidig problem.

Til Aristo vil jeg sige. Flot side, pæn farve og og dejlig lille mis som går
igen på de to første sider. Ærgeligt at den kun kan ses i IE, men sådan er
det jo for det meste med fixe scripts, de virker sjælendt i NS. Men som sagt
Pæn side

Mvh. Jakob Jensen
htp://www.debatkat.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 17-02-02 21:56

> [...]

> ikke helt færdig endnu, men der er mulighed for at se billeder af vores
> katte. Prøv at klikke på linket og tjekke siden, hvis du har lyst

Hej!
Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside! Lidt tøset men helt og aldeles
gennemført sød (passer til adr. CutieCat). Misserne ser også rigtig søde ud.
Har selv en Maine Coon så Bibi er blevet checket grundigt ud! Hun ser nu
også helt ok ud. De andre har jeg ikke forstand på, andet end jeg kan se de
er søde. Især Prins Charles Fanger mit blik- de blå øjne kan jo betage
enhver!

Med venlig hilsen Mette

Ps: du kan se min kat her: http://kashmir.yaboo.dk/

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 19-02-02 00:48

Hvor er den flot......jeg er vild med det lyserøde *S* har selv overvejet
det med det passer ikke rigtig til mine katte.

Dejlige katte du har. Jeg vil da gerne linke til din side..

Camilla Christiansen
www.snabe.dk/camilla

Fra : Aristo

Dato : 19-02-02 14:03

Hej Camilla

Tak for det. Man går nu heller ikke helt galt i byen med farverne sort, hvid
og grå Jeg synes Keshna ser dejlig ud.
Har du et banner eller skal jeg lave et tekst-link?

Venligst

Hanne

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 19-02-02 14:16

Jeg har ikke noget banner så det må nok blive et tekstlink..

Camilla Christiansen