Det østjyske kattetræf...
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-02-02 21:12

....er nu overstået for denne gang. Tak til Katrine for en smadderhyggelig
eftermiddag. Jeg har "ævlet" om burmesere og deres SKØNNE pels siden jeg kom
hjem. Hvor var de deeeejlige! Og det er altid hyggeligt at møde folk her fra
gruppen "live". Jeg glæder mig til Hedensted og DHMk's næste sammenrend *g*

Hilsen
Lisbeth

--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-02 21:32

Ja også herfra skal lyde en tak til Katrine *S*
Også til i andre tøzer Det var kanon-hyggeligt.
Har ævlet stolper op og ned om kattene, men så sandeligt også om
kradse/klatretræerne *suuuuk* - min kæreste er vidst ved at få pip af mit
ævleri *G*

Og så endnu en gang tak for turen Lisbeth *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 16-02-02 21:46

> Har ævlet stolper op og ned om kattene, men så sandeligt også om
> kradse/klatretræerne *suuuuk* - min kæreste er vidst ved at få pip af mit
> [...]
ja, deres " onde " mor vil jo ikke give dem et gulv - loft
kradsetræ....fniz.....

Hilsen
Anya.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-02 21:57

Anya slemme pige altså *G*

Nu har jeg set Katrine's + missernes fine træer og Christina gav gode ideer
til, hvordan man selv laver dem. Så nu har jeg fået blod på tanden *S*
Men husk rom blev ikke bygget på en dag

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Christina K

Dato : 16-02-02 23:11

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4medl$hes$1@sunsite.dk...
> [...]
her fra
> gruppen "live". Jeg glæder mig til Hedensted og DHMk's næste

Hejsa
Ja, det var rigtigt sjovt at møde nogle der er lige så "syge" som en
selv Tak til Katrine for at vi måtte komme og se dine søde misser,
har du tjekket om de allesammen var der efter at vi var taget hjem.....?
Jeg kunne måske godt have haft Sofus med den dejlige pels i min taske
*GG*. Vi ses jo næsten allesammen igen i Hedensted, husk at komme forbi
Calibras bur!

Missehilsener Christina

Fra : Linda

Dato : 17-02-02 01:02

Ja det var virkelig hyggeligt, det var da godt at jeg kom med også, selv om
det var i sidste øjeblik og tak Christina tak fordi jeg måtte køre med dig.

Linda, Venus og Frederik

Fra : Birgitte

Dato : 17-02-02 02:49

Hej alle
Ihh hvor er jeg ked af ikke at kunne komme
Jeg har bare sådan en tandpine, er ved at gennemgå en langvarig
rodbehandling.....fordelt over 3 gange
Det har også lige været årsag til mit lille fravær på nogle dage.
Hold da K... hvor er der kommet meget nyt, jeg kommer da aldrig igennem alt
det læsestof.
Der er jo ikke andet for, at starte fra den ene ende *S* og slutte i den
anden
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

newsCb8.179$F76.3009@news.get2net.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-02-02 10:34

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> Hej alle
> Ihh hvor er jeg ked af ikke at kunne komme
> Jeg har bare sådan en tandpine, er ved at gennemgå en langvarig
> rodbehandling.....fordelt over 3 gange

Nårh, der er såmænd ikke sjovt hvis alle kommer, hvem sku' man så snakke om?
*GG*

Nej seriøst: Det VAR en skam at du ikke kunne være med (gælder også alle
andre der ikke kunne komme) men rodbehandling - ufffff og så ovenikøbet én
der foregår over flere gange, fydaogføj!

Men det bliver vel forhåbentlig ikke den sidste gang vi mødes her i
Østjylland, så NÆSTE gang kan du forhåbentlig være med.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 17-02-02 15:26

Hej alle.

Og tusind tak for sidst. Det må vi da gøre om engang *S*. Og så håber
jeg, at du også kan være med Birgitte, for nu har jeg hørt en masse om
dine skønne katte *S*

Alle misserne var der stadig, da i var gået, men hold da op hvor de
snork sov resten af aftenen (Al den opmærksomhed *S*). -Lige indtil
Sofus fik øjnene op for Tabitas anstrengelser og begyndte at gøre sin
pligt Han er foriøvrigt blevet helt vild med de små fisk, du havde
med Lisbeth, så de er væk og Sofus siger tak!

Vi ses, Katrine.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-02-02 18:17

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej alle.
<klip>
Han er foriøvrigt blevet helt vild med de små fisk, du havde
> med Lisbeth, så de er væk og Sofus siger tak!

Selv tak *S* - hvis du finder et sted i nærheden hvor man kan købe dem, så
gi' lige et praj. Der var en gang hvor de havde dem både i brugsen og i
Føtex, men nu har de tilsyneladende kun angmassetter (de små er tørrede
sardiner svjv) - og godt nok kommer vi forholdsvis tit til Flensborg, men
det er nu lidt langt at køre bare for dem

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 19-02-02 00:41

Jeg vil også lige sige at jeg hyggede mig rigtig meget, det var rart at møde
jer alle og høre om jeres misser.
Og selvfølgelig også en stor tak til Katrine fordi hun gad have os.

Camilla Christiansen