Et spørgsmål om farve.
Fra : KH

Dato : 16-02-02 20:49

Jeg er ret ny i java, og har fået et lille program, som giver mig en popup
på min hjemmeside.
Baggrunden på popup´en er hvid, men hvor lægger jeg min farvekode ind, hvis
jeg vil have en anden farve på baggrunden?

Jeg har pastet det lille program ind herunder!

<HEAD>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

<!-- Begin
function popupWin() {
automatisk</title>\n<body>\n";
text += "<center>\n<br>";
text += "<a href='http://www.fiktiv.dk' target='_blank'><h2>Husk også at
setTimeout('windowProp(text)', 500); // delay 1 second before opening
}
function windowProp(text) {
newWindow = window.open('','newWin','width=300,height=150,');
newWindow.document.write(text);
setTimeout('closeWin(newWindow)', 8000); // delay 8 seconds before closing
}
function closeWin(newWindow) {
newWindow.close(); // close small window and depart
}
// End -->
</script>

Med venlig hilsen
Klaus

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 16-02-02 21:54

"KH" <miller@snabelvand.dk> wrote in message
> Jeg er ret ny i java, og har fået et lille program, som giver
> mig en popup på min hjemmeside.
<SNIP Javascript>

> Med venlig hilsen
> Klaus
Hej Henrik

Som jeg svarede til Henrik tidligere på dagen i beskeden

Du skal spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside
"Javascript og andre scriptsprog i webbrowsere".
Denne gruppe omhandler Java, der ikke er det samme som
Javascript. Se evt.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java
HTML-sproget JavaScript hører _ikke_ til i denne konference, så vi
er ikke til den store hjælp
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : KH

Dato : 16-02-02 22:36

"Mikkel Bundgaard" <mikkelbu@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java
> HTML-sproget JavaScript hører _ikke_ til i denne konference, så vi

Der kan man bare se, hvor lidt jeg ved..
Men tak alligevel.

Mvh. Klaus.