Brixtofte-Hits
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-02 14:21

Skulle vi ikke lige, for aktualitetes skyld, snuppe en oversigt over
Brixtofte-musikhits. Det er Borgmester Peter Brixtoftes bror Peter Brixtofte
som han indsunget dansktop- (skråstreg) pop-hits.

UNDER NAVNET M.K.T.:
Come along to Barbados (på dansk med Ulla Pia: Der er lang lang vej til
Barbados) PS: Det er der også til Lanzarote, haha. Denne vits er uforståelig
for de der folk med ring-i-næsen-holdninger.
Isabelle
Senorina
Knockout
I will be ringing again

UNDER NAVNET BRIX:
Video Video (Melodi Grand Prix vinder i 1982)
I wanna dance with you
Når du er min
Skal det være os to

(Det er muligt at der er flere, men jeg har ikke kendskab til andre en
disse) Sangen Knockout kunne måske gå hen og blive et hit igen, hvem ved ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-02 14:27

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6e5bf4$0$274$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Skulle vi ikke lige, for aktualitetes skyld, snuppe en oversigt over
> Brixtofte-musikhits. Det er Borgmester Peter Brixtoftes bror Peter
Brixtofte (Vrøvl: Jens Brixtofte)

Fra : Zilly ink

Dato : 16-02-02 15:34

"Åge Halldorsson" skrev i en meddelelse:
>Skulle vi ikke lige, for aktualitetes skyld, snuppe en oversigt over
>Brixtofte-musikhits. Det er Borgmester Peter Brixtoftes bror Peter
>Brixtofte (Vrøvl: Jens Brixtofte)

Her er så en oversigt over Kwaya´s søster FliseLise´s hits:
* Søndre Ubehage country song.(feat. "Double Siliclon")
* Min sten er min smerte.
* So nice to me (to my father, Dick) (int. version)
* Tjære på min mormor
* Der gik en (t)Åge gennem stuen.
* Når jeg bli´r vammel. (13´d release)
* Jeg siger hvad de mener.
* Nordic Rednecks brainsurgery song.

--
Venligst / Regards
der samtidig undskylder, men jeg kunne ikke lade være!

Zillyink

remove (9) before @

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-02-02 12:03

"Zilly ink" <zillyink(9)@hotmail.com> skrev i

> [...]
> * Søndre Ubehage country song.(feat. "Double Siliclon")
> * Min sten er min smerte.
> * So nice to me (to my father, Dick) (int. version)

*LOL*

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu