Callbacks og Java/RMI
Fra : John Nørgaard

Dato : 25-01-01 02:38

Er der nogen der ved et sted man kan finde noget
information om callbacks? Jeg er ved at skal lave min første distribuerede
applikation og har indtil nu kun været istand til at finde nogle få
kommentarer om det på internettet. Er der samtidig nogen der kan ved hvilken
type applikation som typisk anvender callbacks?

Med venlig hilsen
John
norgaards@post.tele.dk

Fra : muzakker

Dato : 25-01-01 09:25

Hejsa

Jeg finder lige en artikel til dig senere ....

men det foregår på den måde at både begge programmer
skal være server og client. Forstået på den måde at begge programmer laver
et
entry i RMIregistry.

Anvendelse....

tjaa... hvis din "klient"-program nu forespørger din "server"
(meget dårligt ordvalg efter en kæmpe beregning som tager flere
minutter...
så ville serveren kunne "callbacke" med hvor langt den var nået i en
progressBar
... bare et tænkt eksempel...

håber du kan bruge min hjælp

flemming