Download af Mac-filer via Windows - hvorda~
Fra : Rasmus Bruun

Dato : 16-02-02 02:39

Jeg er en Windows-bruger der for en Mac-kammerat har hentet nogle Mac-filer
i en nyhedsgruppe. Normalt kan jeg godt hente .sit-filer som hos mig dukker
op i form af BinHex-filer i tekstform. I min newsreader gemmer jeg så
meddelelsen som tekst og kører tekstfilen igennem Aladdin Expander som laver
en .sit-fil til mig. Ved at køre denne fil igennem Expander får jeg udpakket
filerne. Fint nok, men...

Nu har jeg hentet er program som er pakket og postet i en opsplittet
..sit-fil, dvs. at jeg i BinHex-tekstform har en række filer der hedder
*.sit.1, *.sit.2, *.sit.3 osv. Dem har jeg kørt igennem Expander og fået en
række nye filer, og når jeg kører den første af disse nye filer igennem
Expander en gang til, begynder den at lave den "rigtige" store *.sit-fil,
men når den beder om segment 2 og jeg peger på filen, fortæller Expander at
den anvendte sti ikke er gyldig.

Kan nogen fortælle hvad jeg skal gøre for at få samlet segmenterne rigtigt??
Måske står mine Cross Platform-indstillinger forkert?

venligst,
Rasmus Bruun

--
Rasmus Bruun -- news(a)rasmusbruun.dk