Nu går det da lidt fremad :)
Fra : Anja

Dato : 16-02-02 01:54

Hej NG

Det er jo et stykke tid siden, at jeg skrev sidst, så jeg ville lige komme
med en opdatering.
Det går heldigvis fremad. Bimmer er blevet mere "modig" og vil nu gerne
kæles - dog er det kun mig, der får rigtig lov til at kæle ham. Vi fik
rykket om på den reol, som han gemte sig bagved, så nu kan han ikke gemme
sig der mere :) Jeg tror helt bestemt, at det var godt, vi gjorde det.
Nu er han vendt tilbage til sin plads under spisebordet. Han leger meget
mere nu, kommer mere frem (også når jeg kommer hjem, kommer han) Han er
blevet mere nysgerrig og lidt fræk *G* Han tør også at komme med ud i
køkkenet, når jeg står derude, og er ved at give ham mad.
Når han vil kæles, gnider han sig op ad mig, så han hele tiden er ved at
klodse *fnis* Han ligger sig også på gulvet med benene i vejret (ligesom en
hund).
Han tør ikke helt at komme og ligge med mig i sengen eller sofaen.
Så går han nogen gange amok og får sine daglige ræseture rundt i stuen *G*
Kender i det? Men han er betydeligvis blevet mere tryg ved os og
størstedelen af lejligheden. Jeg er ihvertfald mere glad og optimistisk nu.
Jeg er også glad for, at vi fik ham, for han får det med garanti meget bedre
ved os :))

Mange hilsner
Anja

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 16-02-02 02:43

On Sat, 16 Feb 2002 01:54:14 +0100, "Anja" <netkatten@e-box.dk> wrote:

> [...]
>Jeg er også glad for, at vi fik ham, for han får det med garanti meget bedre

Hej Anja.
Hvor er det dog dejligt, at det går den rigtige vej efter en kedelig
start.
--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : A. Knudsen

Dato : 16-02-02 09:40

Hej Anja !

Det er bare så lækkert at høre.
Fortsat pøj pøj .

Hilsen

Anya.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-02 11:39

Hej Anja

Kanon at det går den vej *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-02-02 14:17

Hej Anja!
Det lyder rigtig dejligt! Men jeg regnede også med at det ville gå meget
bedre Han lyder nemlig meget, som min hunkastrat, Cherie. Hun var lige
præcis ligesådan da jeg fik hende i august 2000, og hun er simpelthen den
mest kælne kat man kan tænke sig nu Hun er stadig ikke 100 % tryg ved
fremmede, og bliver det nok heller aldrig, men hvad gør det
Du kan læse om hende på min hjemmeside hvis du har lyst.

Mvh og held og lykke fremover
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-02-02 14:20

Hej Anja

Hvor er det godt at høre, men du skal stadig have tålmodighed i lang tid og
ikke forcere noget.

Er det ikke bare lykken at det går den rigtige vej.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K

Dato : 16-02-02 14:28

Hej Anja.
Jeg har ikke tidligere skrevet så meget... du har jo fået nogle gode råd
her i ng, og jeg gider ikke bare gentage, hvad andre allerede har sagt

Men nu er jeg altså blevet vildt nysgerrig!
Hvad er der med Bimmer? Forstået sådan, hvad er hans baggrund???
Du anskaffer en ½ år gammel kat, som er tydeligt nervøs... kommer den
fra en opdrætter?? Eller en stald?? Eller...???
Uanset... så er det dejligt at høre, han er ved at være tryg!
Mvh Ann

Fra : Anja

Dato : 16-02-02 19:07

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a4lmob$6mj$1@sunsite.dk...

> Hvad er der med Bimmer?

Han var sky og gemte sig. Han blev bange lige så snart vi nærmede sig ham,
og kunne ikke kæle med ham. Det var tydeligt at se, at han ikke var
håndvant.

>Forstået sådan, hvad er hans baggrund???

Han kom fra en opdrætter som havde mange katte, og det er sikkert også
grunden til at Bimmer var som han var, da han kom til os, idet opdrætteren
sandsynligvis ikke havde tid til ham

> Du anskaffer en ½ år gammel kat, som er tydeligt nervøs... kommer den fra
en opdrætter?? Eller en stald?? Eller...???

Han kommer fra en skummel opdrætter (men det vidste vi godt, og var også
forberedt på det værste :) Vi havde fået gode råd fra andre opdrættere, om
hvordan vi skulle gribe hele situationen an.

> Uanset... så er det dejligt at høre, han er ved at være tryg!

Tak! Jeg er ihvertfald også glad og tilfreds. Jeg må ærligt indrømme, at jeg
er lidt stolt :), idet det er jo første gang, at jeg har kat, og jeg har
tålmodighed nok til at arbejde med Bimmer, så han bliver en sund, flot og
glad mis.

Mange hilsner
Anja

Fra : A. Knudsen

Dato : 16-02-02 19:41

Hvornår skal vi se et billede af Bimmer.......?........*S*

Fra : Anja

Dato : 16-02-02 20:04

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår skal vi se et billede af Bimmer.......?........*S*

Det skal i snart, men skal lige have gjort ham fotogen *G*

/Anja

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-02-02 20:07

d. 16/02/02 1:54 skrev Anja på netkatten@e-box.dk i artiklen
> [...]

> klodse *fnis* Han ligger sig også på gulvet med benene i vejret (ligesom en

Hej Anja
Årh, det var godt! Og det sidste lyder da som en kat der stoler på dig! Til
lykke med det - jeg forstår din stolthed og lettelse. Der er noget
forunderligt ved at opleve et lille dyr viser tillid til os kæmper

> Så går han nogen gange amok og får sine daglige ræseture rundt i stuen *G*
> Kender i det?

Altså en helt normal misser! *gg*

--
Mange hilsner fra Ann R, beroligende slik i panden til Bimmer fra Donna &
Ditte

Fra : Kate

Dato : 16-02-02 20:18

Åh Anja

Det lyder godt at Bimmer er ved at falde til. Sikke dog en dårlig
start. Men det lyder som om han nok skal blive så kælen som han kan
blive, jeg er glad på hans vegne at du ikke gav op for han får det helt
sikkert godt hos jer.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-02-02 20:26

Hej Anja

> Det går heldigvis fremad. Bimmer er blevet mere "modig"....

Det er vel nok rart at høre. Tålmodighed er jo som bekendt en dyd, så
jeg er sikker på at I nok skal få Bimmer til at blive en god og
tillidsfuld mis engang. Måske ikke så meget overfor fremmede, men
hovedsagen er jo hvis han er tryg ved jer.

> Jeg er også glad for, at vi fik ham, for han får det med garanti meget
bedre
> ved os :))

Det tror jeg også :0)

Mange hilsner