Meet the Feebles
Fra : Torbrn Rasmussen

Dato : 25-01-01 01:08

Mens vi venter på dette års store film, vil jeg gerne spørge om der er nogen
der hved hvor man kan skaffe sig en af de ældre Peter Jackson film - nemlig
"Meet the Feebles". (VHS-DVD..)

Jeg har kigget meget omkring, men filmen er ikke særlig nem at opspore.

Håber i kan hjælpe.

PS. LOTR var filmen som jeg i alle tilfælde venter på!! :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-01-01 01:26

Hej!

Torbrn Rasmussen wrote:

> [...]
> "Meet the Feebles". (VHS-DVD..)
>
> Jeg har kigget meget omkring, men filmen er ikke særlig nem at opspore.

Jeg endte med at finde den på VHS inde i Filmhuset i København.

> Håber i kan hjælpe.
>
> PS. LOTR var filmen som jeg i alle tilfælde venter på!! :)

Godt, for alle 3 film er absolut værd at vente på!

--
Regards, Kim Voss Schrader

Skal du købe/sælge varer? Så brug dk.marked, det er _kun_ her det sker!

Fra : Torbrn Rasmussen

Dato : 25-01-01 01:53

Mange tak - Jeg vil gøre filmhuset et visit - måske man er heldig

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-01-01 02:43

Hej!

Torbrn Rasmussen wrote:

> Mange tak - Jeg vil gøre filmhuset et visit - måske man er heldig

Nemlig :) Bare spørg løs der inde, de har mange specielle film.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 25-01-01 12:27

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> Hej!

> Jeg endte med at finde den på VHS inde i Filmhuset i København.

> Godt, for alle 3 film er absolut værd at vente på!

Nemlig! Jeg har lige siden jeg først hørte at han ville lave dem (hvad, er
det ved at være et års tid siden eller mere?) glædet mig mere end jeg
nogensinde har glædet mig til nogen anden film. Jo, jeg glædede mig kanont
til den nye Star Wars, men men men... det gør jeg ikke mere. Den var godt
nok barnlig. (men lad os nu ikke lave en hel tråd om det!)
Jeg så traileren for et par dage siden, og fik kuldegysninger langt ned af
ryggen. Det bliver stort, det bliver meget stort. Alene det at man kun skal
vente 1 år på den næste film... mums... Star Wars go home! :)

Jacob

Fra : Keld Petersen

Dato : 25-01-01 08:45

Fandt den i første hug på
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000055100

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 25-01-01 08:47

Torbrn Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Håber i kan hjælpe.
>
> PS. LOTR var filmen som jeg i alle tilfælde venter på!! :)

Jeg har set den på DVD i Laserdisken i Skt Pederstræde, og VHS i Faraos Cigarer
i Klosterstræde. Begge i København

--
mvh:
Magnus |Der er så doven, at han ikke kan

Fra : Kvan

Dato : 25-01-01 08:57

"Torbrn Rasmussen" <torben@rasmussen.ms> writes:

> Jeg har kigget meget omkring, men filmen er ikke særlig nem at opspore.

Mystisk - jeg har set den på DVD i mange forskellige forretninger,
såsom Laserdisken (www.laserdisken.dk) og på DVDoo (www.dvdoo.dk).

- Kvan.

Fra : Dennis Jensen

Dato : 25-01-01 22:00

Jeg har just modtaget min kopi fra www.dvdboxoffice.com 140.- Kr incl
forsendelse.

Dennis

On Thu, 25 Jan 2001 01:07:30 +0100, "Torbrn Rasmussen"
<torben@rasmussen.ms> wrotd: