CC: Renegade
Fra : Peter Larsen

Dato : 15-02-02 23:30

Hejsa

Vil bare sige MP demoen er ude.

Har ikke fået spillet det endnu pga Gamespy som
suger den brede.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-02-02 18:14

Peter Larsen wrote:

> Hejsa
>
> Vil bare sige MP demoen er ude.
>
> Har ikke fået spillet det endnu pga Gamespy som
> suger den brede.

Nogen som kender et alternavivt donwload sted. Jeg gider simpelthen ikke registrere mig hos Fileplanet eller skulle installere Gamespy for at kunne prøve en demo

Fra : DWM

Dato : 16-02-02 20:10

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:3C6E9356.2020309@worldonline.dk...
> Nogen som kender et alternavivt donwload sted. Jeg gider simpelthen ikke registrere
mig hos Fileplanet eller skulle >installere Gamespy for at kunne prøve en demo

Man skal vist installere gamespy for at kunne prøve det.
Spillet i sig selv er forøvrigt meget flot og ideén med det er ikke dårligt
men føj hvor er der mange ting der skal rettes før jeg gider at spille det.
Serverne lagger vildt, køretøjerne og soldaterne forsvinder til tider og
når man f. eks står inde i en bunker, tager et skridt frem, så står man lige
pludseligt udenfor bunkeren.....det er noget skidt.

/Kenneth Iversen

Fra : Herold

Dato : 17-02-02 12:36

> [...]
lige
> pludseligt udenfor bunkeren.....det er noget skidt.

Jeg fik spillet det lidt over LAN, og det var faktisk en positiv oplevelse.
Godt nok var vi ikke mere end max 5 ad gangen, men sjovt var det ihvertfald.
En god afveksling fra de sædvanelige shooters.

Fra : DanZka

Dato : 17-02-02 17:20

I kan også spille C&C:R demoen gennem The All-Seeing Eye som er MEGET bedre
en GameSpy

--
DanZka - Tidligere DaneZ
ICQ: 148638695

Fra : DanZka

Dato : 17-02-02 17:21

jeg glemte lige en url til The All-Seeing EYE
www.udpsoft.com/eye

--
DanZka
ICQ: 148638695