Re: Lidt Rådgivning
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-02-02 19:36

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Nærmer vi os ikke et party med sammenligninger? Bakskuld, tørrede jyder
> ... og stegte saltsild?

Jeg tror ikke Morten kommer. Han vil hellere have en MACdonalds burger.

> Komparativ gastronomi --- de bliver sgu' misundelige ovre i
> kultur.mad+drikke

Så kan vi se Münsters Inc imens

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 19:48

In article <kk7kpelhj6.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Jeg tror ikke Morten kommer. Han vil hellere have en MACdonalds burger.

Jeg har rent faktisk fået en MacMonster menu i dag - mit første
Macdonalds besøg i over et halvt år

> Så kan vi se Münsters Inc imens

LOL, bare kald ham Monster... det gør vi andre [læs:jeg]

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-02 20:45

On 15.2.2002 19:47, in article spam-B86533.19474615022002@localhost, "Morten
Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg har rent faktisk fået en MacMonster menu i dag - mit første
> Macdonalds besøg i over et halvt år

> LOL, bare kald ham Monster... det gør vi andre [læs:jeg]

Er hans navn ikke Münster beskyttet?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 21:01

In article <B89323E4.E58A%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Er hans navn ikke Münster beskyttet?
> - David

MacSOUP!

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-02-02 20:59

ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Så kan vi se Münsters Inc imens

Er I alle sammen stive og skæve!? Jeg har været væk i små tre timer og
kommer retur til 53 kække indlæg af samme skuffe som ovenstående. Man
kanda heller ikke vende ryggen til et øjeblik før...

-j
[som med gru overveje, hvordan det mon bliver at være studerende igen
og ikke være på nettet hele tiden. For ikke at tale om at have et
"rigtigt arbejde".]

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-02-02 21:01

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> [...]

> [som med gru overveje, hvordan det mon bliver at være studerende igen
> og ikke være på nettet hele tiden. For ikke at tale om at have et

Hvis du kan være væk i tre timer, er du da heller ikke på nettet hele
tiden nu. Så bliver abstinenserneikke så slemme.

Dengang JEG studerede, da havde vi ikke bærbare med trådløst netværk,
men var nødt til at tage notater på PAPIR! Med USPIDSEDE blyanter!!

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-02-02 21:10

In article <kk1yfm347e.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Dengang JEG studerede, da havde vi ikke bærbare med trådløst netværk,
> men var nødt til at tage notater på PAPIR! Med USPIDSEDE blyanter!!

Blyanter? HA! Vi var nødt til at flå fingrene op på det ru, stampede
jordgulv og skrive med vores blodige fingre på vores lår. Det gav nogen
meget traumatiske seancer til eksamener, hvor man naturligvis ikke måtte
have notater med.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 21:18

In article <newsspam3-1294F5.21095915022002@dtext.news.tele.dk>,

> [...]
> jordgulv og skrive med vores blodige fingre på vores lår. Det gav nogen
> meget traumatiske seancer til eksamener, hvor man naturligvis ikke måtte

Finge, HA! Dengang jeg studerede havde fik ikke engang finge, vi måtte
snitte vore notater på underarmene med det barberblad vi holdt mellem
tænderne.Det var ik' spor sjovt - ikke engang når det blev morsomt...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-02-02 21:38

In article <spam-D7A5CE.21180715022002@localhost>,

> Finge, HA! Dengang jeg studerede havde fik ikke engang finge, vi måtte
> snitte vore notater på underarmene med det barberblad vi holdt mellem
> tænderne.Det var ik' spor sjovt - ikke engang når det blev morsomt...

Det forklarer jo et eller andet

Man kommer til at tænke på MP....

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 21:51

In article <newsspam3-416F7E.21375815022002@dtext.news.tele.dk>,

> Man kommer til at tænke på MP....

MP ?

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-02-02 22:06

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> MP ?

Militærpolitiet?

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 22:18

In article <m3wuxeh2uw.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Militærpolitiet?

i så fald fatter jeg den ikke, men jeg trak (heldigvis) frinummer.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 21:00

In article <m3k7teikin.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> som med gru overveje, hvordan det mon bliver at være studerende igen
> og ikke være på nettet hele tiden. For ikke at tale om at have et
> "rigtigt arbejde".

dropper du firmaet og RUC'er tilbage?

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-02-02 22:06

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> dropper du firmaet og RUC'er tilbage?

Noget i den stil. Planen er at reboote som studerende i foråret 2003
med mellemlanding i Colombia eller andets sydamerikansk land. Den
mellemliggende tid skal bruges til at definere er passende "før" og
"efter" - og konkretisere studieambitionerne omkring noget
journalistisk, der rimer på global vidensdeling, teknologi & samfund,
GNU/Linux, evt. kombineret med kønsstudier og queerteori.

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 22:21

In article <m31yfmihfz.fsf@mymlan.netcetera.dk>,

> [...]
> journalistisk, der rimer på global vidensdeling, teknologi & samfund,
> GNU/Linux, evt. kombineret med kønsstudier og queerteori.

Det lyder ellers spændende, bortset fra det åbenlyse behov for
konkretisering

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH