Lugter fra et øre?
Fra : Kjeller

Dato : 15-02-02 18:16

Er der nogen der kender at alternativt middel til svamp i ørene.
Vi har en bischon frisee der har fået det igen.
Vi mener vi kan klare det selv uden vi skal til dyrlægen, da hun er meget
medgørlig.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-02-02 19:45

Jeg ville nu kontakte dyrlægen alligevel om ikke andet så for at være sikker
på det er svamp

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : x Vuf x

Dato : 16-02-02 00:48

Fri, 15 Feb 2002 19:44:32 +0100, Nina El Falaki wrote:

>Jeg ville nu kontakte dyrlægen alligevel om ikke andet så for at være sikker
>på det er svamp

Ja jeg mener det lyder mere som øremider...

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 06.02.2002
-

Fra : preben ipsen

Dato : 16-02-02 20:41

øhhh.....hvordan lyder øremider???? har du ikke en waw.fil du kan lægge ud??
sorry..kunne ikke lade være

preben

Fra : x Vuf x

Dato : 17-02-02 00:24

Sat, 16 Feb 2002 20:41:20 +0100, preben ipsen wrote:
>"x Vuf x" <sonpet@***tdcadsl.dk> skrev...

>øhhh.....hvordan lyder øremider???? har du ikke en waw.fil du kan lægge ud??
>sorry..kunne ikke lade være

Hihihi...Det ville godt nok være fedt, hvis man ku' høre dem!

Fra : Lilian Hansen

Dato : 17-02-02 22:34

Hej
Jeg syntes også du skal kontakte dyrlægen. Min Newf, har konstant svamp og
bakterier i det ene øre. Vi kæmper en brav kamp mod det og intet hjælper.
Det lugter hæsligt.... Vi drypper og drypper, men det der er i øret er
resistent overfor alt . Det bedste vi har kunne bruge indtil nu er Otomax
eller hvordan det nu staves! Vi har fået taget biopsi, blodprøver,
labaratorieprøver og guderne skal vide hvad og intet hjælper. Det sidste vi
har fået er vores dyrlæges egen opskrift på noget han har mixet af
forskellige præparater. Det er så synd for de stakkels hunde der har
øreproblemer. Så skynd dig at få fat i din dyrlæge inden det bliver kronisk.
(ikke for at lyde pessimistisk

Mvh Lilian