Problemer med Tele2!!!!
Fra : Janne & Søren Rathje~

Dato : 15-02-02 01:31

Nu har jeg gentagende gange fået mærklige fakturaér fra TELE2 efter at havde
flyttet tilbage til Tele Danmark. I november månede sidste år betalte jeg
for leje af en telefon som jeg forlængst havde afleveret. Da jeg ringede ind
fik jeg at vide at det var en fejl og jeg ville modtage en check på det for
meget indbetalte beløb. Jeg har i nu ikke modtaget denne check. I dag fik
jeg så en ny faktura på 506,25 Kr. for oprettelse af
Nettermineringsstikkontakt ???
Jeg har i det sidste halve år ikke været kunde hos Tele2 men det ser ud til
at være en kamp at slippe ud af deres kløer. Jeg har nu ringet ind og efter
langt tids venten kommet igennem til en dame som kunne berette at de ville
undersøge sagen og hvis de ikke vendte tilbage inden for en uge, var jeg
velkommen til at ringe igen. Hvad f.... er det for en service, jeg skal
aldrig mere være Tele2 kunde. Er der andre der har ligende oplevelser med
dette firma???

Fra : John K

Dato : 15-02-02 13:11

> [...]
> flyttet tilbage til Tele Danmark. I november månede sidste år betalte jeg
> for leje af en telefon som jeg forlængst havde afleveret.

Mig bekendt lejer Tele2 ikke telefoner ud.

> [...]
> velkommen til at ringe igen. Hvad f.... er det for en service, jeg skal
> aldrig mere være Tele2 kunde. Er der andre der har ligende oplevelser med

Nej tværtimod. Jeg er meget godt tilfreds. De er billigere end TDC.
Jeg får en udspecificeret regning fra dem.
Det er ikke alle service-medarbejdere der er lige kvikke inde hos dem, men
jeg har oplevet det der er værre hos TDC.
Jeg har endnu ikke oplevet et teleselskab hvor der ikke har været problemer
hos servicemedarbejderne - du skulle prøve Debitræl's - det sutter.

Mvh

John K

Fra : Janne & Søren Rathje~

Dato : 15-02-02 02:38

Da jeg selv var kunde var der heller ingen problemer, men da jeg skulle
havde ADSL var jeg nødt til at flytte tilbage til Teledanmark, og det var
først der problemerne med Tele2 begyndte.

Hilsen

Søren

Fra : John K

Dato : 15-02-02 14:14

> Da jeg selv var kunde var der heller ingen problemer, men da jeg skulle
> havde ADSL var jeg nødt til at flytte tilbage til Teledanmark, og det var
> først der problemerne med Tele2 begyndte.

Bed om at tale med en afdelingsleder istedet. De menige support-medarbejdere
har stort set ingen beføjelser og kan sjældent tage de store beslutninger.

Mvh

John K

Fra : manse

Dato : 15-02-02 14:38

hejsa
Ja efter jeg havde lukket og sluttet med tele2 gik der ca 1 år så begyndte
der at komme regninger til mig på mit ganle tlf,nr,som var givet til en
anden,jeg havde lukket min hjemmetlf,hos tdc.Me tele2 sendte en strøm af
regninger til mig,det tog mig ca 1 år at få stoppet det,og den 1 regning
var min mor så uheldig at betale da jeg var ude og rejse og hun betalte alle
mine regninger.så det var et helvede at få de penge retur,jeg talte med de
service medarbejdere jeg talte med chefer de sagde alle det var en fejl og
det ville blive rettet,men alligevel skulle det tage ca 1 år at få det
stoppet.
Så tele 2 skråt op
TDC det virker.
"Janne & Søren Rathje Jensen" <rathje@vip.cybercity.dk> skrev i en