Importering fra Eudora til Outlook Express~
Fra : Torben Hansen

Dato : 15-02-02 09:15

Hej,

Jeg har fornyligt installeret Outlook Express 5.03 og har længe været
bruger af Eudora 5.1.

Outlook Express har en funktion der kan importere oplysninger (mails,
adressebog, filters) m.m. fra andre programmer - og det foregår via en
lille guide.

Meget snilt, men det virker ikke.. Det tager den ca. 1 sekund at
overføre alt fra Eudora til Outlook = altså, den overfører ikke en dyt.

Det må have noget at gøre med hvor Eudora og dets preference filer
ligger m.m. Men er der nogle der har løsningen? Eller kan man ikke
importere mere "manuelt" i Outlook, ved selv at skulle vælge fil eller
lignende?

På forhånd tak...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 12:00

In article <1f7n2bi.c2l4gsom9poN@[192.168.1.6]>,
tsh@gameon.dk (Torben Hansen) wrote:

> Meget snilt, men det virker ikke.. Det tager den ca. 1 sekund at
> overføre alt fra Eudora til Outlook = altså, den overfører ikke en dyt.

Hvor ligger din Eudora settings mappe?

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Torben Hansen

Dato : 15-02-02 15:19

Hej,

Jeg har en settingsfil for hver email konto jeg har.

Eudora Programmet ligger sådanset urørt i en mappe for sig selv.

Derefter har jeg en 2-3 seperate mapper til hver af de email konti
(domains) jeg nu har. Hver indeholdende deres seperate adressebog,
in/out boks og det hele.

Men det er kun en af mine email konto jeg ønsker importeret i Outlook.
Og jeg har forsøgt at flytte den email konto ind i Eudora Pro's egen
mappe (hvor hovedprogrammet ligger nu), men ligemeget hjalp det. Så jeg
ved ikke hvor det er outlook ekspress har tænkt sig man skal have sine
filer.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-02 15:29

In article <1f7njgw.1tskc9mt8ez4wN@[192.168.1.6]>,
> [...]

> mappe (hvor hovedprogrammet ligger nu), men ligemeget hjalp det. Så jeg
> ved ikke hvor det er outlook ekspress har tænkt sig man skal have sine

Prøv at give mappe og stettings-fil standart navne og placer dem hvor
Eudora placerer filerne som standart (dvs. din dokumentmappe eller
roden af systemmappen)

Ellers er din ven i nøden <http://www.macemail.com/oe/>, jeg er sikker
på at du kan finde et import script her.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH