Hvor mange skal genindspille "Der var en l~
Fra : Michael Jonassen

Dato : 15-02-02 01:38

Jeg mener, nu har jeg ikke hørt sangen i en ny version i min levetid,
så det var da på plads at en enkelt satte sig for at gøre det. Det kan
man forstå, og det er der en reel idé i.
Men når 3 forskellige kunstnere indenfor 3 måneder vælger den samme
oldgamle sang, virker det lidt plat og i hvert fald underligt.

Jeg tænker på Kim Larsen, Dario Campeotto, og Lill Lindfors.

Fra : Zilly ink

Dato : 15-02-02 11:45

"Michael Jonassen" skrev i en meddelelse :

> Men når 3 forskellige kunstnere indenfor 3 måneder vælger den samme
> oldgamle sang, virker det lidt plat og i hvert fald underligt.
>
> Jeg tænker på Kim Larsen, Dario Campeotto, og Lill Lindfors.

Yep; jeg hælder også til konspirationsteorien om at de 3 ovennævnte
kunstnere har mødtes, og aftalt at forpeste deres omgivelser med det
samme nummer.
Gu´ er det er plat at udsætte os sagesløse for sådan noget gammelt lort.

Det må være en sag for Ekstra Bladet!

.....alvorlig talt, sæt dig dog tilbage i stolen og nyd livet, fyr op under ´spillen
og lad de gamle hygge sig med deres.

Flem

apropos kopier: se indlæg dd. i denne Ng.

Fra : Troels

Dato : 17-02-02 01:47

Men den bedste udgave er nu den fra reklamen med hende den ulykkelige, der
spiser et eller andet man kan spise uden at blive fed af det....

/Troels