Thailand erfaring...
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 14-02-02 21:51

Hej !

Jeg overvejer at backpacke midt marts til slut april en tur Singapore ->
Kuala Lumpur -> Phuket -> Cambodia/Vietnam -> Laos -> Bangkok.... det kan
faktisk godt lade sig gøre rimeligt billigt... fly = t/r 6000 fra DK..
Dagbudget på 200 kr er realistiskt.... jeg er lidt træt af Europa...

nogen der vil dele erfaringer ?!?!?!

- jorgen

Fra : Gard Karlsen

Dato : 15-02-02 08:21

Hei

Jeg har ikke så mye erfaring når det gjelder backpacking men jeg har
iallefall vært i Singapore, KL, Phuket og Bangkok. Jeg har lagt ut bilder og
reisebrev fra de forskjellige lokasjonen på min hjemmeside
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at du får en kjempefin tur

--
Regards
Gard Karlsen

Fra : Flemming

Dato : 15-02-02 18:31

Singapore og KL er storbyer, og derfor skal du nok passe ekstra på dit
budget. Phuket har nogle større byer med relativt høje priser, men hvis du
tager lige uden for Phatong eller Katong, så skulle der være meget billige
hytter til under kr. 30 om dagen - jeg prøvede dem nu ikke selv...

Vandring i nogle af områderne i Thailand kræver forebyggelse mod malaria, og
det kan jo også koste lidt. Check evt. vaccinationsbehov på
www.rejsedoktor.dk.

Så vidt jeg husker er der en del backpackere, der holder til på Phi Phi
Islands, sydøst for Phuket.

Umiddelbart rækker dit budget ikke til dykning, men hvis du kan komme ud og
snorkle på Similan Islands vest for Phuket så er det ret flotte områder.

/Flemming