Installation af Radeon AIW
Fra : TS

Dato : 14-02-02 21:10

Hej.
Jeg har et problem med installering af ovennævnte.
Problemet opstår når jeg putter kortet i bundkortet og derefter starter
maskinen. Den viser ikke noget billede, ligesom der kommer en række af
biplyde.
Nogen der har en ide om hvad der kan være galt, udover at kortet måske er i
stykker?

Alt sidder som det skal, da den starter fint op med et andet grafikkort.

Min konfiguration er ACS K7S5A bundkort med 256 mb DDR ram og en Athlon 1,4
GHz.

/Tonni

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-02-02 11:56

Det kan være at kortet ikke sidder langt nok nede i AGP sokkelen. Hvis
kortet er en smule bredere end dit gamle grafikkort skal det lige have et
ekstra tryk for at sidde helt fast

Michael
--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : TS

Dato : 15-02-02 17:35

Jeg har ikke kunnet presse det længere ned, så nu bliver det sendt tilbage
til butikken.

/Tonni