Tjekke optimal harddisk hastighed??? hvord~
Fra : Andrew

Dato : 14-02-02 21:10

Hej

Hvordan tjekker jeg om min harddisk kører med optimal hastighed?

Mvh Anders

Fra : Gichael

Dato : 15-02-02 10:24

kører en test af den og ser hvor mange Mb/s den kan overfører, læse og
skrive.

Fra : Balzer

Dato : 15-02-02 11:17

Hej

Prøv Sisoft Sandra der kan du også tjekke altmuligt andet på din PC ,også
sammenligne resultaterne med test de har kørt på forskelig hardware.

http://www.sisoftware.co.uk/sandra

MVH

Balzer.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 16-02-02 00:14

On Fri, 15 Feb 2002 11:16:45 +0100, Balzer wrote:

>Prøv Sisoft Sandra der kan du også tjekke altmuligt andet på din PC ,også
>sammenligne resultaterne med test de har kørt på forskelig hardware.

SiSoft Sandra er et glimrende program, men lige netop når det gælder måling
af disk performance er det berygtet for at være meget upålideligt.

"HD Tach" er et bedre forslag.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Deaster

Dato : 16-02-02 00:20

"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> SiSoft Sandra er et glimrende program, men lige netop når det gælder
måling
> af disk performance er det berygtet for at være meget upålideligt.
>
> "HD Tach" er et bedre forslag.

Jep, men shareware versionen kører bare ikke på W2K eller XP.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig