DNS-hosting af COM-domæne
Fra : Martin Liversage

Dato : 24-01-01 22:06

Jeg har for tiden et COM-domæne hosted hos myDomain (myDns). Der har været
småproblemer i tidens løb og nu er de vist også blevet købt og solgt og
omstruktureret. Men da de forleden lavede kage i mine MX-records og stadig
ikke har reageret på min henvendelse fik jeg nok. Jeg leder derfor efter en
anden udbyder af DNS-hosting for et COM-domæne. I første omgang vil jeg se
på hvilke gratis services der er. Det skal være muligt at oprette A- og
MX-records via et eller andet web-interface.

Nogen der kan anbefale mig en god udbyder? Helst nogen som ikke klokker i
det som myDomain har gjort (med mindre de er blevet udsat for det samme som
Microsofts DNS er blevet, men det er vist paranoid spekulation).

--
Martin (e-mail: martin @t liversage d0t com)
Der findes tre slags mennesker: dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : Jesper

Dato : 24-01-01 22:19

prøv evt www.zoneedit.com

Fra : Martin Liversage

Dato : 24-01-01 22:35

"Jesper" <list@e-box.dk> wrote in message
> prøv evt www.zoneedit.com

Tak for tippet. Har du nogle personlige erfaringer? Hvorfor er det lige dem
du anbefaler?

Fra : SoulMate

Dato : 25-01-01 16:46

www.ahv.cx