Brukte deler til CombiCamp
Fra : Bjørn Gravingen

Dato : 14-02-02 00:11

Hei

Finnes det noe sted hvor man kan finne brukte deler til CombiCamp? Har en
87 modell, men mangler fortelt og reservehjul.

Bjørn

Fra : sten basbøll

Dato : 17-02-02 06:58

"
> Finnes det noe sted hvor man kan finne brukte deler til CombiCamp? Har en
> 87 modell, men mangler fortelt og reservehjul.
>
> Bjørn

Hej Bjørn
Du ku også prøve en efterlysning på www.cc-club.dk/ debat
Men du skal måske angive model og farve - Rygtet spredes vel så efterhånden.
mvh sten

Fra : Bjørn Gravingen

Dato : 21-02-02 20:49

"sten basbøll" <sogs@image.dk> skrev i melding

> [...]
> Du ku også prøve en efterlysning på www.cc-club.dk/ debat
> Men du skal måske angive model og farve - Rygtet spredes vel så

Ja, det skal jeg, etterhvert. Den er forøvrig brun/beige, og åpnes til
siden. Den har to "soverum".
I vognkortet står det 404 / 400. Er dette en modell-benevnelse, eller kan
den hete noe annet?
Har sett "400" i Den blå avis", men kan ike huske "404 / 400" eller bare
"400".

Bjørn

Fra : Leif Pedersen

Dato : 21-02-02 22:00

Har du prøvet i Den Blå avis, under teltvogne

Leif

Fra : henole

Dato : 25-05-02 21:42

"Bjørn Gravingen" skrev d. 14-02-02 00:11 dette indlæg :
> [...]
Har en
> 87 modell, men mangler fortelt og reservehjul.

har din efterlysning givet respons???
har du fundet hvad du efterlyste?? ellers send yderligere
oplysninger,vogntype ,tre eller
firehuls hjul,forteltfarve,jeg har omsider fundet ud af hvor det
eventuelt kan skaffes.
har en forhandler i norge ikke et nyt hjul??, et brugt + fragt vil vel
snart koste som et nyt hjul.
send mail direkte til mig
henning.olesen@olesen.mail,dk
mvh