CPAN problemer
Fra : Michael Jack

Dato : 13-02-02 20:52

Hej

Jeg prøver at installere Bundle::libnet på en RH 7.2 box med perl 5.6.0
fra standard RH RPM.

Under "cpan>o conf init" brokkede CPAN sig over at den ikke fandt unzip
i min path, men ellers ingen problemer under initialisering.

Resultatet er det samme hver gang:

% perl -MCPAN -e shell

cpan> install Bundle:libnet

Please, install Net::FTP as soon as possible. CPAN.pm installs it
for you if you just type
install Bundle::libnet

Trying with "/usr/bin/lynx -source" to get
ftp://sunsite.dk/mirrors/cpan/authors/01mailrc.txt.gz
CPAN: Compress::Zlib loaded ok
Error reading from /home/mjack/.cpan/sources/authors/01mailrc.txt:

Filen 01mailrc.txt åbnes fint i en editor, den er på lige under 2000
linier.

Nogen gode ideer til hvordan jeg kommer videre?

Mvh. Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-02-02 21:08

"Michael Jack" <michjack@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> linier.
>
> Nogen gode ideer til hvordan jeg kommer videre?

Ja spørg i den rigtige gruppe, det har vist ikke noget med Java at gøre.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Michael Jack

Dato : 13-02-02 21:15

In article <3c6ac7a4$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

> Ja spørg i den rigtige gruppe, det har vist ikke noget med Java at gøre.

Verdamt, jeg ramte ved siden af. Undskyld forstyrrelsen.

Mvh. Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-02-02 07:34

> Verdamt, jeg ramte ved siden af. Undskyld forstyrrelsen.

Det går nok :)