Alle musikinteresserede fra Sønderjylland ~
Fra : Betina Jessen

Dato : 13-02-02 19:06

Bands, musikere, solister, sangere, sangerinder, sangskrivere,
komponister
....Alle musikinteresserede: SE HER !!!

Jeg er en pige 16 og har spillet/interesseret mig for musik stort set
hele mit liv. Jeg søger nye kontakter. Jeg har en del banderfaring og
søger også et seriøst band at spille sammen med - eller musikere til at
opstarte et nyt. Selv kan jeg spille på Keyboard/trommer/bas/guitar, men
mit "hovedinstrument" er keyboard. Min musiksmag er meget bred dog
"hælder" jeg nok mest til rock/pop. Jeg har en smule erfaring med
indspilning og har indrettet et lille "hjemmestudie" hvor jeg indspiller
nogle af mine egne sange. Men musik er jo sjovere når man er flere om
det og derfor søger jeg nogle at samarbejde med. Enten indspilning for
bands eller at gå sammen med en anden - musiker/sanger/sangskriver eller
lignende - og lave noget fedt ud af det! Hvis jeg skulle gå hen at finde
et band at spille i kunne det være kanon fedt at lave egne sange og så
indspille det. Jeg komponerer selv sange men skriver ikke tekster.
Derfor ville det være fedt at finde en tekstforfatter og måske også en
komponist -> resultatet bliver ofte bedre når man kan udveksle meninger
og diskutere.

Kort sagt: Interesser du dig for musik og vil du gerne videre med
musikken så kontakt mig !

Der er ikke nogen specielle krav - dog skal du helst være mellem 15 og
25 og kunne spille, synge, komponere, skrive tekster eller måske noget
andet i den retning. Desuden er det også bedst hvis vi ikke bor alt for
langt fra hinanden. Øvelokalet vil måske blive i Åbenrå, Tønder,
Sønderborg eller deromkring, men mail eller ring på tlf.: 74672933 hvis
du synes nogle af projekterne lyder som noget for dig eller hvis du har
spørgsmål…