kattetricks
Fra : Christian

Dato : 13-02-02 17:22

Hejsa NG, jeg har to katte, Rossi og Berta som jeg overvejer at dressere
lidt på... er der nogen der har erfaring med at få dem til at gå som
elefanterne i cirkus, altså med den enes forben på den andens ryg??

Christian

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-02-02 18:08

*fnis* nej ingen erfaring - men giv et prej hvis du finder en måde *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 14-02-02 20:40

Christian skrev i meddelelsen
<3c6a935e$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hejsa NG, jeg har to katte, Rossi og Berta som jeg overvejer at dressere
>lidt på... er der nogen der har erfaring med at få dem til at gå som
>elefanterne i cirkus, altså med den enes forben på den andens ryg??

Øh, nej - men jeg har mange erfaringer med at få en til at gå med alle fire
ben på _min_ ryg...

Spøg til side; så vidt jeg ved, er det bedst at "dressere" katte til noget,
de er gode til i forvejen... f.eks. at gå "på line" på overkanten af en dør
eller lign., hvis den kan lide det. Eller hoppe højt (det er en af vores
vanvittig god til).

Øps...fik vist lige drejet den lidt vel over på mine egne katte...tilgiv
mig.

Hilsen Birgitte