U2 og Oasis spiller ca 30 koncerter sammen~
Fra : .Kody

Dato : 13-02-02 15:36

klippet fra http://www.the-masterplan.com/tmp/content/news/indexTEMP.asp

"Oasis will tour europe with U2 this year.
In what will be the hottest tickets of the year,
the lads will support Bono and Co at almost 30 shows.

Dates and venues will be announced next month,
but there are no plans to play here (UK) or Ireland.

On Saturday, Oasis played a secret gig in Berlin
to showcase their new album, Heathen Chemistry.

Noel Gallagher says it is their best yet.

He says: "It's even better than Morning Glory.
I can't stand the last two albums, but this one is brilliant
- the best music to come out of Britain for years."

Er der nogen der har flere oplysninger?
Det blev også nævnt i katapult på P3 idag

..Kody

Fra : Jesper Stampe

Dato : 13-02-02 16:59

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - the best music to come out of Britain for years."
>

> Er der nogen der har flere oplysninger?
> Det blev også nævnt i katapult på P3 idag

Desværre ikke men jeg håber de starter i Skandinavien. Med brøderne
Gallaghers notoriske trang til skandaler, booze og generelt uforskammede
opførsel gætter jeg på de benytter først mulige dårlige undskyldning til at
skride. Det kunne fx. være at Noel bliver hysterisk over at deres lydprøve
kun kan vare 3 timer fordi U2 også synes de lige skal prøve scenen. Jeg
giver dem max 10 shows, så er Oasis skredet.

Misforstå mig ikke - jeg er pjattet med Oasis og har set dem hver gang de
har lagt vejen forbi. Deres koncert i KB-hallen står stadig stærkt i
minderne men både Noel og især Liam er nogle hystader.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-02-02 23:33

"Jesper Stampe" <nomail@post.tele.dk> wrote in message

> Misforstå mig ikke - jeg er pjattet med Oasis og har set dem hver gang de
> har lagt vejen forbi. Deres koncert i KB-hallen står stadig stærkt i
> minderne men både Noel og især Liam er nogle hystader.

Jeg er egentlig temmelig trætte af dem, netop pga. de to brødres latterlige
opførsel. I øvrigt synes jeg deres lyd er "rodet" og irriterende at lytte
til ... og jeg synes heller ikke de formår at udvikle sig, som f.eks. Blur
og Radiohead ... i stedet er de begyndt at kopiere sig selv, og det synes
jeg er _rigtig_ galt.

Blot lidt brok

mvh
Kim Frederiksen

Fra : J3k

Dato : 21-02-02 13:39

> [...]
> og Radiohead ... i stedet er de begyndt at kopiere sig selv, og det synes

Total iorden musiksmag, du har der, Kim!

Fra : Torben Larsen

Dato : 13-02-02 23:42

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in message
> klippet fra http://www.the-masterplan.com/tmp/content/news/indexTEMP.asp

> On Saturday, Oasis played a secret gig in Berlin
> to showcase their new album, Heathen Chemistry.
>
> Noel Gallagher says it is their best yet.

Det var da en overraskelse ;)

> Er der nogen der har flere oplysninger?
> Det blev også nævnt i katapult på P3 idag

Tjah, *rygter* (med ekstratyk streg under) siger at de kun spiller Göteborg
og Oslo her i Skandinavien, men det er jo kun rygter......håbehåbe !

Torben

Fra : Lord Nikon

Dato : 17-02-02 22:57

de har bare at komme til parken. Alt andet dur ikke. Jeg måtte droppe u2 i
forum, da jeg ikke ville give 1800 pr. billet sort. Vil aftsted denne gang.