Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvordan låner man penge
Fra : Freddy Fey

Dato : 24-01-01 17:09

Hej.
Er der nogen der ved hvor man kan låne penge hvis man står opført i RKI ?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 24-01-01 18:03

Freddy Fey wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan låne penge hvis man står opført i RKI ?

Det er vist jævnligt annoncer i bl.a. Søndagsavisen, der tilbyder dette.

Men det er nok langt billigere at få afviklet RKI-registreringen. Hvis du
viser vilje til at betale dine kreditorer, vil de sikkert også indgå en
aftale, så du bliver slettet fra RKI. Det er trods alt bedre for dem at få
nogle af pengene end at have dig stående i et register...

M.v.h.

Jonathan

Fra : carsten

Dato : 24-01-01 23:48

Gå til en Haj

Fra : Martin Elkjær Nielse~

Dato : 25-01-01 14:46

Hvor mange vil du låne ??

Martin

Fra : Gerner Mo

Dato : 25-01-01 20:18

On Thu, 25 Jan 2001 14:45:49 +0100, "Martin Elkjær Nielsen"
<martin.elkjaer.nielsen@image.dk> wrote:

>Hvor mange vil du låne ??

Nåda, har du forbindelse til bullshit, når du skal have pengene tilbage ?

--
30392174@pager.icq.com

Fra : Erik G Christensen

Dato : 25-01-01 20:24

Freddy Fey wrote:

> Hej.
> Er der nogen der ved hvor man kan låne penge hvis man står opført i RKI ?

Bare et andet spørgsmål, har du undersøgt, om det er muligt at komme
ud af registreringen ?
Akkord, - afbetaling m.v.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-01-01 13:35

Freddy Fey wrote:

> Hej.
> Er der nogen der ved hvor man kan låne penge hvis man står opført i RKI ?

HA, Bandidos, de mere velorganiserede indvandrer-bander (én hedder
noget med Locos, en anden har opkaldt sig selv efter den hund der
vogter indgange til det græske dødsrige Hades - jeg har dog pt.
glemt navnet).

Det er naturligvis til åger-renter, og hvis du kommer bagud med
betalingen så får du ikke rykkergebyrer, i stedet bliver du sendt
på skadestuen eller hospitalet.

Så jeg vil på det kraftigste opfordre dig til *ikke* at låne penge
af andre end pengeinstitutter, slægtninge og meget nære venner.

Og som Jonathan siger er det som regel muligt at blive slettet fra
RKI hvis man laver en fornuftig aftale om at afvikle sin gæld.

--
Peter Knutsen