Åndssvage Pop3 og skod SMTP
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 13-02-02 11:08

Hvor i hede hulen Hellerup finder jeg en mail-server der understøtter
POP3? - jeg har lige oprettet en Yahoo-mail i håb om at jeg kunne bruge dens
POP3 men næh nej... (trods mit nye mail-program sagde at Yahoo-mail
understøttede POP3).

Hilsen fra Peter

Fra : Mogens

Dato : 13-02-02 11:33

www.portalen.no har POP3 og er gratis
Desuden har de nogle fede domæne navne

Den virker bare rigtig godt

Mvh Mogens

Fra : Børgesen

Dato : 13-02-02 11:41

"Peter Ingemann Hansen" <dingemann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor i hede hulen Hellerup finder jeg en mail-server der understøtter
> POP3?

Opret et gratis abonnoment hos f.eks. Tiscali (Personlig Abonnoment, tror
jeg det hedder). Du betaler kun for surf-tid - og da du har
internetforbindelse et andet sted, er din regning kr. 0,-.

Til gengæld får du 10 e-mail adresser og 10 MB plads. Du sætter din pop3 til
Tiscalis og din SMTP til din nuværende ISP.

Børgesen

Fra : Leony

Dato : 13-02-02 12:58

> [...]
dens
> POP3 men næh nej... (trods mit nye mail-program sagde at Yahoo-mail

www.hotpop.com

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Dino

Dato : 13-02-02 18:01

Den 13-2 2002 skrev Peter Ingemann Hansen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> POP3? - jeg har lige oprettet en Yahoo-mail i håb om at jeg kunne
> bruge dens POP3 men næh nej... (trods mit nye mail-program sagde at

Hvis det er Yahoo.com så er der POP3 understøttelse. Du skal ind i Options
- POP Access og sige du vil bruge POP3, mod at du gerne vil have Reklame-
mail tilsendt fra Yahoo og deres samarbejdspartners.
I de 5-6 år jeg har brugt POP3 hos Yahoo, har jeg kun fået 5-6 af de
mail!!