Kørsel til hedensted!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 13-02-02 08:48

Hejsa!!!

på opfordring af en veninde prøver jeg lige endnu en gang...

Jeg bor i Nordjylland, sæby og vil meget gerne på udstilling i hedensted men
min kat.

Skal du selv derned eller kender nogen der skal der ned vil jeg meget gerne
i kontakt med dem. For jeg har nemlig ikke selv mulighed for at køre
derned.... Så jeg håber meget at jeg kan finde nogen at køre med. Jeg
betaler selvfølgelig penge til benzinen.

Jeg ved godt at nogen a jer sikkert har læst mit tidligere indlæg.. men jeg
tænkte at det ikke var sikkert at alle havde set det!...

På forhånd tak
Mette

ps.. min kat kan ses på denne side:

http://www.valo.dk/migselv.htm

--
\!/
(@ @)

Fra : Hedda

Dato : 13-02-02 18:28

On Wed, 13 Feb 2002 08:47:46 +0100, "Mette Frederksen"
<rollike@frederiksen.mail.dk> wrote:

Hej Mette

Nøj, hvor er Cæcar bare en lækker sag - ikke noget at sige til, at han
blev "Side 9 mis" *griner*

Skal desværre ikke på udstillig i Hedensted, men jeg håber, du finder
vej med den flotte missetat.

Hilsninger fra Hedda

Fra : Christina K

Dato : 13-02-02 20:11

Mette Frederksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6a1841$0$22336$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> på opfordring af en veninde prøver jeg lige endnu en gang...
>
> Jeg bor i Nordjylland, sæby og vil meget gerne på udstilling i

Hej Mette

Dejlig Maine Coon du har, vi har også en selv, nemlig Calibra, som vi
skal på udstilling i Hedensted. Jeg håber du får held med at finde
kørselslejlighed, vi har godt nok plads, meeeeen vi kommer fra
Bjerringbro. Nå, men jeg håber at du finder ud af det og så kan det jo
være at vi ses

Missehilsener Christina