Dovenskaben længe leve......
Fra : Soren Pedersen

Dato : 12-02-02 17:30

Findes der et sted hvor jeg kan hente gratis temaer til FP2000 ? - Gerne
hvor jeg blot skal lægge mine egne data ind. (Som det vist fremgår har jeg
brug for en side til billeder og køb / salg, som gerne må se pæn ud, men jeg
har ingen interesse for web-design).

Mvh
/Søren

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-02-02 17:43

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev...
> Findes der et sted hvor jeg kan hente gratis temaer til FP2000 ?

Spørgsmålet om gratis temaer besvarede jeg for 4 dage siden sådan her:
Google er din ven - simpel søgning på Google på ordene
"free+frontpage+themes" gav dette res.:
http://www.google.com/search?q=free%2Bfrontpage%2Bthemes&hl=da&lr= (skal
evt. kopieres og sættes ind i browserfeltet, husk =-tegnet!).

> [...]
> brug for en side til billeder og køb / salg, som gerne må se pæn ud, men

Så skulle du måske hellere prøve Sol.dk http://www.sol.dk/ - eller en af de
andre udbydere, der tilbyder sådan nogle "on-line skabeloner" - kender ikke
lige andre, men de findes sikkert... I FrontPage skal du ikke regne med,
bare lige at kunne proppe lidt tekst mv. ind, og så få det til at se
brand-godt ud, du er nødt til at arbejde med det.

Mvh. Camilla

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 13-02-02 18:35

NEEEJJ!!!!

Aldrig sol.dk
Deres server kører kun hver anden mandag!!

Så næsten hellere betale for en prof. webdesigner.....

Fra : Andreas Paasch

Dato : 13-02-02 18:44

Det lyder da til at være en glimrende oppe-tid

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-02-02 18:37

"Michael Kjaersgaard" <webmaster@rold.zzn.com> skrev...
> NEEEJJ!!!!

Fuldstændig enig - men når manden efterlyser gratis FP-skabeloner, og i
øvrigt skriver, at han ønsker et sted, hvor han kan lægge ting på uden at
kunne hverken det ene eller andet, så er han nok heller ikke interesseret i
at betale for design, hosting, updatering osv., vel?

Camilla

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 16-02-02 20:27

Hvad så med en "halv-professionel" (mig?), der kan gøre det billigt??

Nej, spøg til side.

Man har da ikke hørt så meget galt om http://www.webbyen.dk ??

Hvis han på et tidspunkt selv skulle finde ud at at lave sider, kan man
desuden få en stabil, gratis, webplads på http://www.zondo.dk

/Michael