Eddies Sandwichbar
Fra : KA

Dato : 12-02-02 11:26

Hej Gruppe >

Eddie, som medvirkede i " Big Brother " # 1,
skulle have åbnet en sandwichbar i Kbh., hvor man skulle kunne købe specielt
lækre fedtfattige sandwich. Er der nogen som ved hvor i Kbh. denne sandwich
bar ligger ? Jeg mener det var Frederiksberg, men kan simpelthen ikke hitte
adressen nogen steder.

Venlig hilsen
Kirsten
http://hjem.get2net.dk/Jullemor_And

Fra : Svend Andersen

Dato : 12-02-02 13:23

kijea@get2net.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>sandwich
>bar ligger ? Jeg mener det var Frederiksberg, men kan simpelthen ikke

Jeg mener at have set på TV at det er på Åboulevarden.

hilsen Svend A
Prins Henrik bør udråbes til Konge

Fra : my

Dato : 12-02-02 14:09

Et eller andet sted på H.C Andersens Boulevard, Åboulevarden København, tror
jeg nok.

Fra : Mick FTW

Dato : 12-02-02 15:42

Åboulevarden nummer 8-14 stykker.
se http://www.eddies.dk

Mick

Fra : Vibeke Niclasen /LO

Dato : 12-02-02 15:37

den findes her:
http://www.eddies.dk/

Åboulevarden 7

Fra : karsten jørgensen

Dato : 12-02-02 16:58

Som de andre skriver, ligger den på åboulevard. Billige sunde og store
sandwiches, men kors hvor er de icebergsalat kedelige..

karsten

Fra : Mick FTW

Dato : 12-02-02 19:18

> Som de andre skriver, ligger den på åboulevard. Billige sunde og store
> sandwiches, men kors hvor er de icebergsalat kedelige..

Mick

Fra : karsten jørgensen

Dato : 13-02-02 08:17

ja det synes jeg da; 35,- kr for en sandwich i franskbrødsstørrelse.

Fra : KA

Dato : 12-02-02 19:09

Super !
Tusind tak skal I have *S*.